Lehdistötilaisuus: Bazarin kevät 2013

Tervetuloa kuulemaan Bazarin kevään kirjoista. Tilaisuudessa on paikalla myös kotimainen kirjailijamme Christian Rönnbacka, joka kertoo uudesta dekkaristaan Julma.

Aika: torstai 14.3. klo 14 alkaen
Paikka: Bazar Kustannus, Bulevardi 22 B 14 (3.krs), Helsinki

14–14.30 Lounastarjoilu
14.30       Tervetulotoivotus, kustantamon johtaja Ritva Holmström
14.35       Christian Rönnbacka, Julma
15.05       Kevään 2013 kirjoja ja kirjailijavieraita, tiedotuspäällikkö Vilja Perttola
15.30–     Keskustelua

Ilmoittaudu tilaisuuteen 11.3. mennessä!

Ilmoittautumiset, haastattelupyynnöt ja arvostelukappaleet

Bazar Kustannus Oy, tiedotuspäällikkö Vilja Perttola, puh. 040 755 3319, vilja(at)bazarkustannus.fi

____________________________________________________________________________________

CHRISTIAN RÖNNBACKA
Rönnbacka on syntynyt Evijärvellä maanviljelijäperheeseen vuonna 1969. Hän on koulutukseltaan poliisi ja on työskennellyt mm. poliisina pääkaupunkiseudulla ja Keskusrikospoliisissa. Nykyisin hän työskentelee vakuutusetsivänä. Vapaa-ajallaan pohjalaiskirjailija harrastaa paljasjalkajuoksua, kullanhuuhdontaa ja seikkailua.

JULMA
Antti Hautalehto toipuu vielä edellisen tehtävänsä jälkimainingeista. Operaatio Troijalainen ja soluttautumistehtävän verinen päätös on synnyttänyt mafiapomoissa vihaa. Hautalehto kuulee, että hänen peräänsä on lähetetty palkkamurhaajat. Pian eteen tulee vielä aikaisempaa karumpi tehtävä. Lähiseuduilla liikkuu ammattimainen pedofiili, joka vie lapsia kodeistaan, jälkiä jättämättä. Rikossarja herättää valtakunnallista huomiota ja poliisi saa paineista osansa. Julma on toinen osa rikoskonstaapeli Antti Hautalehdosta kertovassa dekkarisarjassa. Sarjan ensimmäinen osa Operaatio Troijalainen julkaistiin viime keväänä.

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää. Suomessa Bazar Kustannus kustantaa pääasiassa käännöskirjallisuutta, mutta tavoitteena on tehdä myös suomalaista kirjallisuutta tunnetuksi muissa Pohjoismaissa. www.bazarkustannus.fi