Lehdistötilaisuus: Christian Rönnbacka Helsingin kirjamessuilla

Tänä keväänä ensimmäisen rikosromaaninsa julkaissut Christian Rönnbacka kertoo kirjoittamisesta ja teoksestaan Operaatio Troijalainen.

Aika:  pe 26.10. klo 11.40–12.10
Paikka:  Auditorio, sali 201

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Tervetuloa!

Helsingin kirjamessujen ohjelmassa: Rönnbacka on mukana Dekkarilauantain Mikä tekee ihmisestä rikollisen, jopa murhaajan -keskustelussa la 27.10. klo 11 Mika Waltari -lavalla. Keskusteluun osallistuvat myös Pirkko Arhippa ja Leena Lehtolainen.

Lisätietoja, ilmoittautumiset ja haastattelupyynnöt

LIITTEET: Christian Rönnbacka © photolies.com

_______________________________________________________________________________________

Christian Rönnbacka, Operaatio Troijalainen

Christian Rönnbackan esikoisdekkari Operaatio Troijalainen aloitti rikosylikonstaapeli Antti Hautalehdosta kertovan dekkarisarjan. Ensimmäisessä osassa Hautalehto värvätään vaaralliseen peitetehtävään selvittämään kansainvälisen huumeliigan toimintaa. Teos ilmestyi keväällä 2012, ja jatkoa on luvassa.

Rönnbacka on kotoisin Evijärveltä. Hän on työskennellyt aikaisemmin Keskusrikospoliisissa ja poliisina pääkaupunkiseudulla. Nykyisin Vantaalla asuva kirjailija työskentelee vakuutusetsivänä.

Christian Rönnbacka vierailee Helsingin kirjamessuilla 25.─28.10.2012.