Lehdistötilaisuus: Michael Hjorth ja Hans Rosenfeldt Helsingin kirjamessuilla 2012

Ruotsalaisten dekkaristien Michael Hjorthin ja Hans Rosenfeldtin rikosromaani Oppipoika ilmestyi tänä syksynä. Tule tapaamaan kirjailijoita ja kuulemaan Sebastian Bergman -sarjan uusimmasta kirjasta.

Aika:  pe 26.10. klo 11–11.40
Paikka:   Auditorio, sali 201

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Tervetuloa!

Kirjailijat Helsingin kirjamessujen ohjelmassa: Hjorth & Rosenfeldt ovat Baba Lybeckin haastateltavana Aleksis Kivi -lavalla la 27.10. klo 17.00.

Lisätietoja, ilmoittautumiset ja haastattelupyynnöt

LIITTEET: Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt © Leif Hansen

______________________________________________________________________________

Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt, Oppipoika

Ruotsalaisten Michael Hjorthin ja Hans Rosenfeldtin toinen romaani Oppipoika jatkaa Sebastian Bergmanin tähdittämää dekkarisarjaa. Rikollisten profilointiin erikoistuneen psykologin edessä on tällä kertaa raaka sarjamurhatapaus. Ratkaisun lähestyessä tapauksesta tulee Bergmanille erittäin henkilökohtainen.

Kirjailijat ovat työskennelleet televisio- ja elokuva-alalla muun muassa käsikirjoittajina ja tuottajina. Heidän kynänjälkensä näkyy suomalaisillekin tutuissa televisiosarjoissa, kuten Wallander ja Varustamo. Hjorth on yksi tuotantoyhtiö Tre Vännerin omistajista. Rosenfeldt on työskennellyt pitkään muun muassa SVT:n viihdepäällikkönä. Kaksikon esikoisteos Mies joka ei ollut murhaaja julkaistiin Suomessa viime syksynä, ja se nousi Mitä Suomi lukee -listalle. Sarja on myyty 19 maahan ja sen kahta ensimmäistä osaa on myyty yhteensä 400 000 kappaletta.

Pikafaktat

Ruotsalainen dekkarikaksikko Michael Hjorth ja Hans Rosenfeldt vierailevat Helsingin kirjamessuilla 26.─27.10.2012.