Paulo Coelhon kirjoja on myyty Suomessa lähes 700 000 kappaletta

Paulo Coelhon kirjoja on myyty lähes 700 000 kappaletta Suomessa. Kirjailijan menestysromaanin Alkemistin julkaisusta tulee kuluneeksi 25 vuotta. Coelhon uusi teos Accran kirjoitukset ilmestyy suomeksi huhtikuussa.

Kapinallinen, aktivisti, rock-tähti, journalisti, näyttelijä, kirjailija, tv-tuottaja, uskovainen, inspiraation ja viisauden levittäjä – Paulo Coelho on moderni ilmiö. Hänen näkyvyytensä kirjallisuudessa on vaikuttava lähes joka puolella maailmaa. Vuoden 2009 Guinnessin ennätysten kirja nimesi hänet kirjailijaksi, jonka teoksia on käännetty eniten. Tällä hetkellä Coelhon kirjoja julkaistaan 74 kielellä ja 168 maassa.

Alkemisti on Coelhon tunnetuin teos ja sitä on myyty yli 150 000 kappaletta Suomessa ja miljoonia kappaleita maailmalla. Teos viettää tänä vuonna juhlavuottaan, kun kirjan julkaisusta on kulunut 25 vuotta. Kirjailijan muita merkittäviä teoksia ovat muun muassa Brida, Pyhiinvaellus, Yksitoista minuuttia, Veronika päättää kuolla ja Alef

Paulo Coelhon uusi romaani Accran kirjoitukset ilmestyy suomeksi huhtikuussa. Se on pieni mutta voimakas kirja. Accran kirjoitukset kertoo kauniin tarinan, joka inspiroi ja valaisee. Tarina vastaa niille lukijoille, jotka ovat joskus kysyneet ”Miksi?”

Accran kirjoitukset on kirja joka pitää lukea, ja jonka haluaa lukea. Se on näkemyksellinen, merkittävä, valaiseva ja yhtä tärkeä meille nyt kuin se oli 1000 vuotta sitten, kun tekstit kirjoitettiin. Ehkä jopa tärkeämpi. En voi suositella kirjaa tarpeeksi.”
Carol Cochrane, Lontoo, Iso-Britannia

Accran kirjoitukset on kirjoitettu selkeästi ja viisaudella. Sillä on oma ääni. Toivon, että Paulo Coelho tarjoaa meille jatkossakin lahjoja, kuten kirjat Alkemisti ja Accran kirjoitukset.”
Alexander Elgurén, kirjallisuusprofessori, Norja

Accran kirjoitukset on kirjana pieni, mutta kieleltään suuri. Se antaa voimaa niille, jotka etsivät tarkoitusta elämälleen.”
Boekenwurm, Alankomaat

Paulo Coelho Twitterissä @paulocoelho ja kirjailijan blogi os. paulocoelhoblog.com/

LIITTEET: Paulo Coelho © Paul Macleod, Accran kirjoitukset_etukansi

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää. Suomessa Bazar Kustannus kustantaa pääasiassa käännöskirjallisuutta, mutta tavoitteena on tehdä myös suomalaista kirjallisuutta tunnetuksi muissa Pohjoismaissa. www.bazarkustannus.fi