adidaksen uusi Soft Honey -suihkugeeli  hemmottelee kehoa ja mieltä

adidaksen uusi Soft Honey -suihkugeeli on saanut innoituksensa kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista, harmoniasta ja hyvästä olosta, jotka kuuluvat jokaiseen suihkuhetkeen niin aamulla, treenin jälkeen kuin kiireisen työpäivänkin päätteeksi. adidas Soft Honey -suihkugeelin kermainen, täyteläinen koostumus pitää ihon pehmeänä ja sileänä säilyttäen ihon luonnollisen tasapainon. Hunajamaitoa sisältävä suihkugeeli hoitaa ja kosteuttaa ihoa, ja hento, makea hunajan tuoksu täydentää suihkuhetket.

Raikkaan keltainen pakkaus on muotoiltu niin, että sitä on helppo pitää kädessä suihkussa.

Soft Honey täydentää adidaksen naisten suihkugeelien valikoimaa, johon kuuluvat kiinteyttävää Actiscent-tuoksuteknologiaa hyödyntävä, hedelmäinen Shape, erityisesti kuivalle iholle sopiva, kosteuttava Protect sekä raikas ja eksoottinen Get Ready. Suihkugeelien miellyttävä koostumus ja energiset tuoksut henkivät liikunnan iloa ja innostavat liikkumaan.

Tuotetiedot

adidas Soft Honey -suihkugeeli, 250 ml, suositushinta noin 2,50 euroa, tulee myyntiin tammikuussa 2015.

BERNER Oy, kulutustavarat-osasto

Lisätiedot ja kuvausnäytteet: Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=12620-cbghdijdjg&l=FI

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta http://news.cision.com/fi/berner-oy.

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat