• Berner Oy/

Ainu laajentaa tuttipullovalikoimaansa: Ainu MAM Feel Good -tuttipullo on valmistettu lasista

Ainu MAM laajentaa tuttipullojen valikoimaansa tuomalla markkinoille korkealaatuisesta, lämmönkestävästä lasista valmistetun tuttipullon. Asiantuntijoiden kehittämät ja testaamat Ainu MAM Feel Good -tuttipullot valmistetaan vahvasta, kestävästä lasista, ja ne ovat luontaisesti BPA-vapaita. Ainun toinen uutuus on pimeässä loistava, erityisen ohut ja miellyttävä Ainu MAM Perfect Night -yötutti.

Ainu MAM Feel Good -tuttipulloissa on patentoitu silkkisen pehmeä MAM Silk Teat -tutti, joka on miellyttävä käyttää. Lasipullo on helppo pitää puhtaana, ja myös laaja pullonsuu helpottaa puhdistamista ja pullon täyttämistä. Pyöreästä pullosta on miellyttävä pitää kiinni. Tiivis korkki estää sisällön vuotamisen laukkuun, ja korkkia voi käyttää myös mittakuppina.

– Kaikki Ainu MAM -tuttipullot ovat turvallisia ja testattuja, eivätkä ne sisällä BPA:ta. Nyt lisäämme valikoimaamme vielä luontaisestikin täysin BPA-vapaan lasisen tuttipullon. Lasi on turvallinen materiaali, jota on käytetty tuttipulloissa jo vuosikymmenten ajan, kertoo tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen Berner Oy:stä.

Ainu MAM Feel Good -tuttipullo on saatavilla kolmessa suloisessa, pirteässä kuosissa: pulloja kuvittavat siniset, vaaleanpunaiset tai kirkkaanpuna-vihreät sävyt. Selkeä mitta-asteikko on suunniteltu osaksi kuosia, ja samalla se helpottaa oikean maitoannoksen mittaamista. Pullo on saatavilla kahdessa eri koossa: 160 ml, joka sopii vastasyntyneille ja 260 ml yli kaksi kuukautta vanhoille vauvoille.

Ainu MAM Perfect Night -yötutti loistaa pimeässä

Ainun toinen uutuus on Ainu MAM Perfect Night -yötutti yli kuusi kuukautta vanhoille vauvoille. Aikuisten ja lasten on helppo löytää pimeässä loistava tutti yön hämärässä.

Ainu MAM Perfect on oikomishoidon ja lastenhammaslääketieteen asiantuntijoiden kanssa kehitetty markkinoiden ohuin erityismuotoiltu tutti: tutin imuosan kaula on keskimäärin 60 prosenttia ohuempi kuin tavallisessa silikonisessa tutissa, mikä vähentää lapsen hampaisiin kohdistuvaa painetta.

Pehmeä, silikoninen tutti tuntuu miellyttävältä suussa, ja kilpiosan suurten ilmareikien ansiosta ilma kiertää eikä lapsen iho ärsyynny. Ainu MAM Perfect Night -yötutti on saatavilla kuudessa eri värissä.

Tuotetiedot

Ainu MAM Feel Good -tuttipullo 160 ml, suositushinta 9 euroa

Ainu MAM Feel Good -tuttipullo 260 ml, suositushinta 11 euroa
Ainu MAM Perfect Night -yötutti, suositushinta 5,20 euroa

Kaikki tuotteet ovat myynnissä toukokuussa.

Ainu MAM -tuotteet eivät sisällä bisfenoli A (BPA) -kemikaalia.

Maria Rämö, viestintä, maria.ramo@berner.fi, puh. 0207 91 4527

Elina Seppänen, Ainu tuoteryhmäpäällikkö, elina.seppanen@berner.fi, puh. 0207 91 4292

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=10635-bfgjmhlekc&l=FI

www.ainu.fi