BABYBJÖRN Miracle – ihme on syntynyt!

Kahden vuoden intensiivisen työn ja satojen testien tuloksena BABYBJÖRN esittelee innovatiivisen ja äärimmäisen ergonomisen BABYBJÖRN Miracle Rintarepun. Kehitystyö on tehty yhteistyössä BABYBJÖRN tuotekehitystiimin, testi-instituuttien, lastenlääkäreiden ja testi-perheiden välillä.

Uutuus rintarepussa ja sen innovatiivisessa kantodesignissa tiivistyy kaikki tähänastinen BABYBJÖRN osaaminen ja tietämys. Kantamisen ergonomia on optimoitu ja reppu on suunniteltu siten, että painopisteitä ja taakan jakautumista voi muuttaa nopeasti helppojen säätömuutosten avulla. Lasta ei tarvitse nostaa repusta pois säätöjen muuttamisen ajaksi.

Parasta ergonomiaa ja mukavuutta

Kantaja voi itse valita haluaako enemmän painoa lanteille, vyötärölle vai hartioille ja vaihdella painon jakautumista riippuen olosuhteista ja henkilökohtaisista mieltymyksistä. BABYBJÖRN Miracle Rintarepussa on runsaasti pehmustettu ja säädettävä lannevyö, mukava selkätuki ja leveät olkanauhat, jotka takaavat parhaan mahdollisen mukavuuden ja kantoergonomian.

Täydellinen ensimmäisestä päivästä

Erillisiä lisätukia vastasyntyneille ei tarvita. BABYBJÖRN Miracle Rintareppu sopii vauvalle täydellisesti ensimmäisestä elinpäivästä alkaen ja innovatiivisen suunnittelunsa ansiosta kasvaa lapsen mukana noin 15 kuukauden (12 kiloa) ikään saakka.

Suunniteltu rakkaudella ja huolenpidolla

Koska vauvoilla on herkkä iho, BABYBJÖRN on kiinnittänyt erityistä huomiota siihen, että saumat on sijoitettu repun ulkopuolelle. Näin pieniin käsiin ja jalkoihin ei kohdistu mitään hankausta. Päätä tukeva reuna on runsaan pehmusteen ansiosta miellyttävä vauvan poskea vasten. Tekstiilit on kehitetty erityisen pehmeiksi ja sileiksi vauvan ihoa silmälläpitäen. Sen lisäksi niillä on luokan 1 Öko-Tex 100 standardi -tunnus (mm. vapaa haitallisista aineista).

Tuote

BABYBJÖRN Miracle Rintareppu, hinta noin 170 euroa.

Jälleenmyynti

Lastentarvikeliikkeissä kesäkuusta 2011 alkaen.

Tuoteryhmäpäällikkö Christa Eklund, puh. 0207 91 4259, christa.eklund@berner.fi

www.ainu.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja haastattelupyynnöt

Viestintäpäällikkö Anna Virrantaus, puh. 0207 91 4669, anna.virrantaus@berner.fi

Ainu- ja BabyBjörn-neuvonta puh. 0207 91 4313, maanantaista torstaihin kello 10.00–13.00

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyritys. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantomme sijaitsevat Suomessa. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2008 noin 300 MEUR ja henkilöstön määrä 570. Bernerin Päivittäistavaraosasto markkinoi ja myy tunnettuja kansainvälisiä merkkejä sekä kotimaisia, oman tuotekehityksen valmisteita. Tuotemerkkejämme ovat muun muassa adidas, Ainu, BabyBjörn, Herbina, LV, Oxygenol, Scholl ja XZ.