BabyBjörnin kaulalappu ja kylpyhuonetuotteet saavat uusia värejä

BabyBjörnin klassikkotuote, suomalaiskodeista vuosikymmenten takaa tuttu kaulalappu, on saatavilla nyt myös oranssina, violettina ja turkoosina. Kylpyhuonetuotteet eli Pottatuoli, kätevä Smart Potta ja Korokepalli saavat myös uuden värin pirteästä oranssista.

Tutun BabyBjörn-nallen koristaman BabyBjörn Pehmeän Kaulalapun syvä kouru kerää ruuanpalaset, jotka eivät osu suoraan suuhun, tehden ruokahetkistä siistimpiä ja mukavampia. Kestävästä muovista valmistettu, miellyttävän tuntuinen kaulalappu ei menetä käytössä muotoaan. Pehmeä kaulanauha pitää kaulalapun mukavasti paikoillaan, ja säädettävän kiinnityksen ansiosta lapsi voi käyttää kaulalappua pitkään.

Kaulalappu on helppo puhdistaa kostealla liinalla, huuhtelemalla juoksevalla vedellä tai pesemällä astianpesukoneessa, ja se kuivuu nopeasti seuraavaa käyttökertaa varten. Pehmeä Kaulalappu on valmistettu polypropeenista (PP) ja termoplastisista elastomeereistä (TPE). Kaulalappu sopii neljä kuukautta täyttäneille.

Kätevät ja mukavat kylpyhuonetuotteet nyt pirteän oransseina

Vankkatekoisessa ja ergonomisesti muotoillussa BabyBjörn Pottatuolissa on pyöristetyt reunat, korkea selkänoja ja mukavat käsinojat. Potalla on hyvä istua ja siitä on helppo nousta. Potta on helppo tyhjentää ja puhdistaa, ja pohjan kumireunus pitää pottatuolin tukevasti paikallaan, vaikka lapsi yrittäisi liikuttaa sitä. Pottatuoli on valmistettu polypropeenista (PP) ja termoplastisista elastomeereistä (TPE).

Kompakti ja kätevä BabyBjörn Smart Potta yhdistää toimivuuden ja mukavuuden. Muodoiltaan minimalistinen potta ei vie paljon tilaa, joten se sopii myös ahtaisiin tiloihin ja se on helppo ottaa mukaan myös matkoille.

Testatut ja turvalliset materiaalit

Kaikki BabyBjörnin keittiö- ja kylpyhuonetuotteet täyttävät muovin turvallisuusvaatimukset sekä Euroopassa että Yhdysvalloissa, ja käytettyjä muoveja testataan jatkuvasti. Muovit eivät sisällä bisfenoli-A:ta (BPA) eikä terveydelle haitallisia aineita ja niiden pitää soveltua elintarvikekäyttöön.

Tuotetiedot

BabyBjörn Pehmeä Kaulalappu, suositushinta noin 13 euroa, uudet värit turkoosi, violetti ja oranssi saatavilla välittömästi

BabyBjörn Pottatuoli, suositushinta noin 35 euroa, uusi väri oranssi saatavilla välittömästi

BabyBjörn Smart Potta, suositushinta noin 28 euroa, uusi väri oranssi saatavilla välittömästi