• Berner Oy/

Energiaa ja rakkautta urheiluun Brasilian henkeen: adidaksen Get Ready! -tuotteet ovat kylpyhuoneen ja treenikassin raikas uutuus

Brasilian värikäs elämäntyyli, elämänilo ja intohimo urheiluun ja kilpailemiseen ovat olleet inspiraationa adidaksen uusille Get Ready! -tuoksu- ja vartalonhoitotuotteille. Miehille ja naisille tarkoitetut tuotteet ovat myynnissä välittömästi.

Urheilijat valmistautuvat kilpailuun fyysisesti ja henkisesti, mutta myös omasta vartalosta huolehtiminen voi olla tärkeä osa huippusuoritusta. Uusissa Get Ready! -vartalonhoitotuotteissa yhdistyvät liikunta, intohimo ja brasilialaisten rakkaus urheiluun. Get Ready! -tuotteiden kasvoina toimivat brasilialainen jalkapallotähti Fred sekä taitouimarit Bia ja Branca Feres.

Miesten Get Ready! -tuotesarjaan kuuluvat Eau de toilette -tuoksu, After Shave -voide, roll-on-antiperspirantti, suihkeantiperspirantti sekä 2in1-suihkugeeli, joka pesee niin hiukset kuin vartalon. Naisten Get Ready! -tuoteperhe koostuu Eau de toilette -tuoksusta, suihkugeelistä ja roll-on-antiperspirantista.

Raikkaat ja energiset tuoksuyhdistelmät siivittävät huippusuoritukseen

Get Ready! -sarjan miesten ja naisten tuoksut on kehittänyt parfymööri Jacques Huclier. Miesten tuoksu on trooppinen yhdistelmä tuoreita hedelmiä ja aistillista metsää. Alkutuoksussa korostuvat Brasilian värit: vihreä mandariini, trooppinen ananas ja häivähdys sinistä meren aaltoa. Sydäntuoksu yhdistelee vivahteita trooppisista hedelmistä, aromaattisesta salviasta ja tuoreesta laventelista. Jälkituoksu on saanut inspiraationsa Brasilian luontaisesta sensuaalisuudesta, ja siinä yhdistyvät eläväinen setripuu, intensiivinen santelipuu ja patsuli, muodostaen viettelevän kokonaisuuden.

Naisten tuoksu on värikäs ja eksoottinen kukkaishedelmäinen tuoksu. Alkutuoksussa yhdistyvät vesimeloni, mehevä grenadiini ja kirpeä Brasilian appelsiini. Sydäntuoksu on kukkea ja hedelmäinen yhdistelmä eleganttia vesililjaa ja makeaa sokeriruokoa. Jälkituoksun myski ja setripuu yhdistyvät lämpimään meripihkaan, muodostaen aistillisen tuoksun iholle.

Pakkauksissa värikkäitä terveisiä Brasiliasta

Get Ready! -pakkausten kirkkaat, iloiset värit henkivät energiaa, hauskuutta ja spontaaniutta. Pakkausten muotoilu tuo mieleen liikkeen ja rytmin. Miesten tuotteiden pakkauksissa loistavat kirkas keltainen, eläväinen vihreä ja kirkkaansininen yhdistettynä neutraaleihin mustaan ja harmaaseen. Naisten tuotteiden pakkaus on naisellisempi, ja sitä värittävät pinkki, oranssi, kirkkaanvihreä ja violetti.

Tuotetiedot: Miesten tuotteet

adidas Get Ready! Eau de toilette -tuoksu, 50 ml, suositushinta € 7,50
adidas Get Ready! After Shave, 100ml, suositushinta € 8,00

adidas Get Ready! Antiperspirant Spray, 150 ml, suositushinta € 3,00
adidas Get Ready! Antiperspirant Roll-on, 50 ml, suositushinta €3,00

adidas Get Ready! Suihkugeeli 2-in-1, 250 ml, suositushinta €2,50

Tuotetiedot: Naisten tuotteet

adidas Get Ready! Eau de toilette -tuoksu, 50 ml, suositushinta € 9,00

adidas Get Ready! Suihkugeeli, 250 ml, suositushinta € 2,50
adidas Get Ready! Antiperspirant Roll-on , 50 ml, suositushinta € 3,00

Kaikki tuotteet ovat myynnissä välittömästi.

BERNER Oy, kulutustavarat-osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi
Anne Sario, puh. 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi

Kuvausnäytteet:
Maria Ovaskainen, puh. 0207 91 4272, sähköposti: maria.ovaskainen@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=10496-gkajbbagje&1=FI

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta: http://news.cision.com/fi/berner-oy.

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs,  philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat