Ensiaskel oman mukin käyttöön Ainu MAM Starter Cupin avulla

Ainu MAM Starter Cup on erityisen pienikokoinen ja kevyt ensimuki, joka soveltuu pienille vauvoille. Ensimuki tukee pientä vauvaa tärkeässä uudessa oppimisen vaiheessa, ja helpottaa tuttipullon käyttämisen lopettamista. Ergonomisesti muotoiltujen kahvojen avulla lapsi saa intuitiivisesti lujan otteen mukista.

Siirtyminen rintaruokinnasta tai tuttipullosta mukin käyttöön on vauvalle suuri askel. Uusi Ainu MAM Starter Cup -ensimuki on kehitetty yhteistyössä asiantuntijoiden kanssa rohkaisemaan vauvaa juomaan itse ilman aikuisen apua, ja siten tukemaan vauvan kehitystä.

– Vauvat ovat uteliaita ja haluavat kokeilla uusia asioita omin avuin. Ainu MAM Starter Cup -muki on suunniteltu tukemaan yli neljän kuukauden ikäisen vauvan motoristen kykyjen kehitystä, kertoo terveydenhoitaja Sara Pinomaa Berner Oy:stä.

Mukin kahvojen sisäpuoli on tehty luistamattomasta materiaalista, josta vauva saa helposti lujan otteen. Pehmeä nokka tuntuu hyvältä rinta- tai pulloruokintaan tottuneen vauvan suussa. Tiiviin kannen vuoksi muki on hygieeninen, eikä juoma läiky liikkuessa. Starter Cup on pienen kokonsa (150 ml) vuoksi erityisen kevyt kantaa, mutta siihen mahtuu riittävä määrä juotavaa perheen pienimmille.

Uuden Starter Cup -mukin myötä Ainu MAM -tuotesarjasta löytyy sopivan kokoinen muki kaikenikäisille vauvoille. Hieman isompi, Ainu MAM Learn to Drink -taikamuki (190 ja 270 ml) soveltuu kuuden kuukauden ikäisille lapsille. Ainu MAM Sports Cup on sopiva aktiivisille, yli 12 kuukauden ikäisille lapsille. Ainu MAM -mukit eivät sisällä BPA:ta (Bisfenoli A).

Ainu MAM Starter Cup -mukin hinta on noin 8 euroa. Tuote on saatavilla lastentarvikeliikkeistä ja hyvin varustetuista tavarataloista maaliskuussa 2013.

Mona Berg, viestintämona.berg(at)berner.fi, puh. 0207 91 4522
Christa Eklund, Business Manager, christa.eklund(at)berner.fi, puh. 0207 91 4259

Tuotekuvat

Berner Oy Kulutustavarat, ainuneuvonta(at)berner.fi, puh. 020 7914 313

Ainu
-lastentarvikesarja on tarjonnut ratkaisuja suomalaisen lapsiperheen arjen helpottamiseksi jo 1960-luvun puolivälistä asti. Tuoteperheestä löytyy apua niin imettävien äitien, vastasyntyneiden kuin vaippaikäisten tarpeisiin. Laadukkaat, turvalliset ja helppokäyttöiset Ainu-tuotteet on kehitetty yhteistyössä asiantuntijoiden kanssa. www.ainu.fi

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat kotimaiset tuotannon tuotteet sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn-lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat

Pienikokoinen ja kevyt ensimuki (150 ml) pienille vauvoille
Kahvojen sisäpuoli on tehty luistamattomasta materiaalista
Pehmeä nokka tuntuu hyvältä rinta- tai pulloruokintaan tottuneen vauvan suussa

Lainaukset

– Vauvat ovat uteliaita ja haluavat kokeilla uusia asioita omin avuin. Ainu MAM Starter Cup -muki on suunniteltu tukemaan yli neljän kuukauden ikäisen vauvan motoristen kykyjen kehitystä.
Sara Pinomaa, terveydenhoitaja, Berner Oy