HERBINA HEMMOTTELEE JALAT KESÄKUNTOON

Herbinan jalkojenhoitotuotteet pelastavat paksuissa sukissa ja kengissä talven piilotelleet jalat jälleen esittelykelpoisiksi. Jos jalkojen hoitaminen on jäänyt talvella vähemmälle huomiolle, se kannattaa aloittaa ajoissa, jotta ensimmäiset sandaalipäivät eivät pääse yllättämään.

Herbina Fresh -jalkojenhoitosarja täydentyy tänä keväänä Kosteuttavalla jalkavoiteella. Uuden voiteen sisältämä glyseroli pehmentää ja silottaa jopa korpuksi menneet kantapäät jälleen kauniiksi. Raikkaan tuoksuinen jalkavoide sisältää mustaherukka- ja karviaisuutetta, joilla on kosteuttavia ominaisuuksia. Karitevoi ja avokadoöljy puolestaan hoitavat tehokkaasti jalkojen usein koville joutuvaa ihoa.

Herbina Fresh Virkistävä jalkakylpy on geelimäinen, helppokäyttöinen tuote, jolla jalat puhdistuvat, rentoutuvat ja raikastuvat. Väsyneille jaloille Virkistävä jalkakylpy on ehdoton iltatoimi. Jalkakylvyn sisältämä suola pehmentää ihoa, mikä helpottaa kovettumien poistoa.

Lisävirkistystä kaivattaessa kannattaa tarttua Herbina Fresh Virkistävään jalkasuihkeeseen. Kätevää suihketta voi käyttää läpi päivän aina silloin, kun jalat tarvitsevat pientä piristystä ja viilennystä. Laventeli ja minttu virkistävät ja rentouttavat väsyneitä jalkoja, ja eukalyptusöljy jättää ihon raikkaan tuntuiseksi. Suosittelemme kokeilemaan tätä kesälomamatkan kävelymaratonin jälkeen!

Herbinan vinkit jalkojenhoitoon

• Lisää jalkakylpyveteen 1–2 ruokalusikallista Herbina Fresh Virkistävää jalkakylpyä. Upota jalat kylpyveteen noin 10–15 minuutiksi.
  • Kuori jalat Herbina Kaura-Suklaa vartalokuorinnalla. Jos kaikki kovettumat eivät ole pehmenneet, voit käyttää hellävaraisesti raspia. Älä kuitenkaan hankaa ihoa voimakkaasti.
  • Kuorinnan jälkeen voitele jalat paksusti Herbina Fresh Kosteuttavalla jalkavoiteella. Jotta voide saa imeytyä rauhassa, vedä jalkaasi puuvillasukat.
  • Kun voide on imeytynyt, lakkaa varpaankyntesi keväisen trendikkäällä pastellisävyllä, suihkauta Herbina Fresh Virkistävää jalkasuihketta ja valloita maailma!

Tuotteet

Uutuus: Herbina Fresh Kosteuttava jalkavoide, 75 ml, hinta n. 5,50 euroa

Herbina Fresh Virkistävä jalkakylpy, 200 ml, hinta n. 5,50 euroa

Herbina Fresh Virkistävä jalkasuihke, 150 ml, hinta n. 5 euroa