• Berner Oy/

IsaDora Cover Up Foundation & Concealer -meikkivoide ja Matt Fixing Powder -puuteri tuovat kasvoille mattapinnan

IsaDoran syksyn uutuustuotteet pitävät kasvot mattapintaisina ja tuovat mattapinnan myös kynsiin. Cover Up Foundation & Concealer -meikkivoide yhdistää samaan tuotteeseen peittävän meikkivoiteen ja peitevärin. Matt Fixing Powder -mattapuuteri tuo kasvoille luonnollisen mattapinnan. Color Correcting Concealer -peitepaletin uusi sävy Nude Quartet yhdistää samaan palettiin neljä erisävyistä peiteväriä, ja Gel Nail Lacquer Matt Top Coat -mattageelipäällyslakka viimeistelee myös kynnet mattapintaisiksi. Kaikki uutuudet tulevat myyntiin marraskuussa 2016 ja jäävät pysyvään valikoimaan.

IsaDora Cover Up Foundation & Concealer -meikkivoide, 35 ml, yhdistää samaan tuotteeseen meikkivoiteen ja peitevärin parhaat ominaisuudet, ja lopputuloksena on virheetön, luonnollisen näköinen iho. Täyspeittävä, runsaspigmenttinen ja pitkäkestoinen meikkivoide peittää ihon pienet virheet ja juonteet ja tasoittaa ihon sävyä tuntuen silti iholla miellyttävältä. Kermaisen pehmeä, kevyt, elastinen ja riittoisa koostumus on helppo levittää ja häivyttää täydellisesti iholle.

Tuotetta voi käyttää meikkivoiteena koko kasvoilla tai peiteaineena niissä kohdissa kasvoja, jotka tarvitsevat erityistä peittoa.

Meikkivoiteen sisältämä glyseriini kosteuttaa ihoa, skvaleeni kosteuttaa ja korjaa ihoa ja toimii antioksidanttina. Ruusunjuuriuute vähentää ihon väsymyksen merkkejä ja energisoi väsynyttä ihoa. Mimosauute auttaa häivyttämään tummia silmänalusia ja ihon turvotusta, sekä auttaa ehkäisemään ihon kuivumisesta johtuvia juonteita.

Tuote on pakattu hygieniseen pumpputuubiin, mikä helpottaa riittoisan meikkivoiteen annostelua. Kaikille ihotyypeille sopiva meikkivoide on hajusteeton ja kliinisesti testattu.

Cover Up Foundation & Concealer -meikkivoiteesta tulee myyntiin kolme sävyä:

• 60 Light Cover
  • 62 Nude Cover
  • 64 Classic Cover

IsaDora Matt Fixing Powder -mattapuuteri, 9 g, kiinnittää meikin paikoilleen ja auttaa pidentämään meikin kestoa jättäen samalla iholle luonnollisen mattapinnan. Puuteri häivyttää ihon pieniä virheitä, jättää iholle blurratun efektin ja auttaa ehkäisemään kiiltoa T-alueella. Iho näyttää virheettömältä ja luonnollisen hehkuvalta.

Puuterin sisältämä hyaluronihappo auttaa kosteuttamaan ihoa, ja C- ja E-vitamiinit toimivat antioksidantteina ja hoitavat ihoa suojaten sitä myös vapailta radikaaleilta ja ennenaikaiselta ikääntymiseltä. Väritön koostumus sopii kaikille ihotyypeille ja ihonsävyille.

IsaDora Color Correcting Concealer -peitepaletin, 9 g, sävyvalikoima laajenee uudella Nude Quartet -sävyllä. Paletin neljästä peiteväristä on helppo sekoittaa juuri oikea sävy iholle eri vuodenaikoina. Paletti sisältää kaksi lämmintä sävyä, yhden viileän sävyn ja yhden neutraalin nudesävyn.

IsaDora Gel Nail Lacquer Matt Top Coat -geelipäällyslakka, 6 ml, jättää kynnelle samettisen mattapinnan. Yhdessä Gel Nail Lacquer -värilakan kanssa käytettynä päällyslakka tuo lakkaukseen geelilakkaukselle tyypillisen keston ja runsauden ilman uv-valoa. Gel Nail Lacquer Matt Top Coat -päällyslakkaa voi käyttää myös yhdessä Wonder Nail -kynsilakan kanssa. Mattapäällyslakalla on helppo luoda lakkaukseen erilaisia tekstuureja esimerkiksi levittämällä päällyslakkaa värilakan päälle vain osalle kynttä.

Tuotetiedot

Cover Up Foundation & Concealer -meikkivoide, 35 ml, suositushinta 22,90 euroa
Matt Fixing Powder -puuteri, 9 g, suositushinta 15,90 euroa
Color Correcting Concealer 36 Nude Quartet, 4 g, suositushinta 21,90 euroa
Gel Nail Lacquer Matt Top Coat -mattageelipäällyslakka, 6ml, suositushinta 9,90 euroa

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER OY, kuluttajatuotteet-osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=17158-kfmagkgmaf&l=FI

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone

IsaDora on Ruotsissa vuonna 1983 perustettu kosmetiikkabrändi, jolla on tänä päivänä myyntipisteitä noin 40 maassa. Laaja tuotevalikoima sisältää runsaasti erilaisia sävyjä, trendikkäitä meikkikokoelmia ja uutuuksia. IsaDoran kaikki tuotteet ovat hajusteettomia ja kliinisesti testattuja. www.isadora.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2015 oli 289,3 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 76,9 % ja henkilöstömäärä 524. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai.