• Berner Oy/

IsaDora Iconic Nails -lakkakokoelma tuo kynsiin punaisen eri sävyjä  – Red Tint -päällyslakka tekee sävystä intensiivisen ja kiiltävän

IsaDora Wonder Nail Iconic Nails -syyslakkakokoelman pääosassa ovat punaisen sävyt kirkkaanpunaisesta viininpunaiseen ja violettiin. Kokoelman Wonder Nail -kynsilakkojen kirkkaita ja tummia sävyjä on helppo yhdistellä: Näyttävän lakkauksen saa yhdistämällä samaan lakkaukseen esimerkiksi kirkas punainen ja syvä violetti tai raikas pinkki.

IsaDora Red Tint Top Coat -päällyslakka lisää punaisen kynsilakan sävyn intensiivisyyttä ja viimeistelee lakkaukselle runsaan, pitkäkestoisen kiillon. Nopeasti kuivuva päällyslakka auttaa myös pidentämään värilakan kestoa. Päällyslakka toimii kolmella tavalla: Punaisen värilakan päällä käytettynä päällyslakka tekee punaisesta sävystä entistä intensiivisemmän. Muunsävyisten värilakkojen päällä käytettynä päällyslakka muuttaa alkuperäisen sävyn punaiseen taittavaksi. Sellaisenaan käytettynä päällyslakka toimii läpikuultavana, punaisena kynsilakkana.

IsaDora Iconic Nails -kynsilakkakokoelmaan kuuluu seitsemän sävyä ja Red Tint -päällyslakka:

•  563 Love Flame, kausisävy
  •  564 Iconic Red, kausisävy
  •  565 Red at Heart, kausisävy
  •  566 Scarlet Rouge, kausisävy
  •  567 Think Pink, kausisävy
  •  568 Violet Vain, kausisävy
  •  569 Dark Legend, kausisävy
  • 689 Red Tint Top Coat, uutuus pysyvään valikoimaan

Tuotetiedot

IsaDora Wonder Nail -kynsilakan kausisävyt, 6 ml, suositushinta 8,90 euroa, tulevat myyntiin lokakuussa 2017
IsaDora Red Tint Top Coat, 6 ml, suositushinta 9,90 euroa, tulee myyntiin lokakuussa 2017

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER OY, kuluttajatuotteet-osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/l/_JBj-H8PQN8g

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone

IsaDora on Ruotsissa vuonna 1983 perustettu kosmetiikkabrändi, jolla on tänä päivänä myyntipisteitä noin 40 maassa. Laaja tuotevalikoima sisältää runsaasti erilaisia sävyjä, trendikkäitä meikkikokoelmia ja uutuuksia. IsaDoran kaikki tuotteet ovat hajusteettomia ja kliinisesti testattuja. www.isadora.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset brändit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Me Bernerillä tuotamme ja maahantuomme tuotteita ja palveluita, jotka tuovat ihmisten arkeen lisää hyvinvointia, ja jotka on tuotettu kaikin puolin kestävällä tavalla. Konsernimme liikevaihto vuonna 2016 oli 314,4 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 546. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi. Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Oxygenol, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuoteperhe.