IsaDora Natural Matt Foundation tuo kasvoille luonnollisen mattapinnan

IsaDora Natural Matt Foundation -meikkivoide tuo iholle luonnollisen, kuulaan ja pehmeän mattapinnan. Meikkivoide ehkäisee ihon kiiltelyä, häivyttää ihon juonteita ja auttaa peittämään ihohuokosia. Puolipeittävä koostumus on helppo kerrostaa iholle.

Öljytön, nestemäinen koostumus tuntuu kasvoilla miellyttävältä. Koostumus sisältää muun muassa kosteuttavaa glyseriiniä, antioksidanttista E-vitamiinia sekä ihoa hoitavaa lesitiiniä.

Meikkivoidetta on kätevä annostella ilmatiiviillä pumpputuubilla, joka auttaa säilyttämään tuotteen puhtaana ja tuoreena pidempään.

Natural Matt Foundation -meikkivoiteesta tulee marraskuussa 2017 myyntiin viisi sävyä:

•  10 Matt Porcelain
  •  12 Matt Sand
  •  14 Matt Beige
  •  16 Matt Cream
  •  18 Matt Almond

Tuotetiedot

IsaDora Natural Matt Foundation, 35 ml, suositushinta 21,90 euroa, tulee myyntiin marraskuussa 2017.

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER OY, kuluttajatuotteet-osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/l/8_6dqs_q9p8V

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone

IsaDora on Ruotsissa vuonna 1983 perustettu kosmetiikkabrändi, jolla on tänä päivänä myyntipisteitä noin 40 maassa. Laaja tuotevalikoima sisältää runsaasti erilaisia sävyjä, trendikkäitä meikkikokoelmia ja uutuuksia. IsaDoran kaikki tuotteet ovat hajusteettomia ja kliinisesti testattuja. www.isadora.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset brändit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Me Bernerillä tuotamme ja maahantuomme tuotteita ja palveluita, jotka tuovat ihmisten arkeen lisää hyvinvointia, ja jotka on tuotettu kaikin puolin kestävällä tavalla. Konsernimme liikevaihto vuonna 2016 oli 314,4 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 546. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi. Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Oxygenol, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuoteperhe.