• Berner Oy/

IsaDora Stretch Lash Mascara tuuheuttaa, pidentää ja erottelee ripset – Harjan pituutta säätämällä luonnollinen tai näyttävä lopputulos

IsaDora Stretch Lash Mascara -ripsivärin harja muuttuu ripsiväripakkauksen korkkia kääntämällä pitkästä lyhyeksi ja tiiviiksi. Ripsivärin harjan pituutta säätämällä ripsiväri tuo halutun lopputuloksen: Pitkä harja pidentää, erottelee ja tuuheuttaa ripset luonnollisen tuuheiksi, ja lyhyt harja tuo ripsiin ekstratuuheutta ja näyttävyyttä.

Ripsivärin pitkäkestoinen, täyteläinen koostumus on helppo kerrostaa ripsiin ilman paakkuja. Hajusteeton koostumus on silmälääkärien testaama.

IsaDora Stretch Lash Mascara -ripsiväristä tulee myyntiin neljä sävyä. Uutuus tulee myyntiin elo-syyskuussa 2017.

•  01 Black, pysyvään valikoimaan
  •  03 Dark Brown, pysyvään valikoimaan
  •  04 Dark Blue, pysyvään valikoimaan
  • 05 Burgundy, kausisävy

Tuotetiedot

IsaDora Stretch Lash Mascara, suositushinta 19,90 euroa, tulee myyntiin elo-syyskuussa 2017

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER OY, kuluttajatuotteet-osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/l/JGJn_6-9bLmL

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone

IsaDora on Ruotsissa vuonna 1983 perustettu kosmetiikkabrändi, jolla on tänä päivänä myyntipisteitä noin 40 maassa. Laaja tuotevalikoima sisältää runsaasti erilaisia sävyjä, trendikkäitä meikkikokoelmia ja uutuuksia. IsaDoran kaikki tuotteet ovat hajusteettomia ja kliinisesti testattuja. www.isadora.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset brändit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Me Bernerillä tuotamme ja maahantuomme tuotteita ja palveluita, jotka tuovat ihmisten arkeen lisää hyvinvointia, ja jotka on tuotettu kaikin puolin kestävällä tavalla. Konsernimme liikevaihto vuonna 2016 oli 314,4 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 546. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi. Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Oxygenol, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuoteperhe.