IsaDoran joulun meikkikokoelma tuo meikkipussiin kullan kimallusta

IsaDora Golden Edition -meikkikokoelma pukee kasvot talven juhlaan. Silmissä kimaltavat kulta ja hopea ja huulilla on syvä puna. Kynnet hehkuvat metallisissa väreissä. Golden Edition -kokoelman tuotteet on pakattu kullanvärisiin pakkauksiin, joita valmistetaan rajoitettu erä.

Kokoelman uutuustuote on Glitter Lash & Brow -glitterkynä, joka tuo glitterin kimallusta ripsiin ja kulmiin sekä silmien rajauksiin. Kevyt ja nopeasti kuivuva koostumus ei varise pois eikä kovetu epämiellyttävän tuntuiseksi, ja tuotteen napakka harja tekee levityksestä helppoa.

Käyttö ripsiin: Anna ripsivärin kuivahtaa ennen levitystä, tai käytä suoraan ripsiin ilman ripsiväriä. Levitä glitteriä koko ripsiin harjaamalla tuotetta tyvestä latvaan, tai levitä glitteriä vain ripsien latvoihin pieninä pisaroina. Geeliä voi myös käyttää aivan ripsien tyvessä silmänrajauskynän tavoin.

Käyttö kulmiin: Levitä glittergeeliä kulmakarvojen koko pituudelle tai töpötä geeliä pieninä pisaroina vain tiettyyn osaan kulmakarvoja.

UUTUUS: Glitter Lash & Brow -glittergeeli, 2,2 ml, suositushinta 18,50 euroa

• 80 Silver, kausituote
  • 81 Gold, kausituote

Golden Edition -kokoelmaan kuuluvat myös kosteuttavan Perfect Moisture Lipstick -huulipunan viileät, violettiin taittavat punaisen sävyt. Talven trendikkään huulimeikin ombre-efekti syntyy punaamalla huulten reunat tummemmalla sävyllä, esimerkiksi 155 Zinfandel, ja huulten keskiosan vaaleammalla sävyllä, esimerkiksi 176 Bohemian Rose.

Perfect Moisture Lipstick, 4,5 g, suositushinta 13,90 euroa

• 15 Heather, on jo valikoimassa
  • 149 Flirty Fuchsia, on jo valikoimassa
  • 155 Zinfandel, kausisävy
  • 176 Bohemian Rose, kausisävy

Eye Shadow Palette Golden Edition -luomiväripaletti, suositushinta 24,50 euroa

• 65 Golden Eyes, kausisävy

Grand Volume Lash Styler -ripsiväri, 9 ml, suositushinta 21,90 euroa

• 40 Black, on jo valikoimassa

Wonder Nail -kynsilakka, suositushinta 8,50 euroa
Metallinhohtoisissa Silver Flakes ja Gold Flakes -kynsilakoissa on kullan ja hopean värisiä, kiiltäviä kappaleita, jotka luovat kynsille kevyen tekstuuriefektin. Lakkoja on helppo yhdistellä näyttäväksi lakkaukseksi.

• 520 Silver Flakes, kausisävy
  • 521 Gold Flakes, kausisävy
  • 522 Dark Truffles, kausisävy

Holographic Nails -kynsilakka, suositushinta 9,20 euroa

• 872 Jet Setter, kausisävy

Twist-up Blush & Go -poskipunapuikko, suositushinta 16,20 euroa

• 90 A Day on the Riviera, kausituote

Multi-vitamin Gloss -huulikiilto, suositushinta 16,20 euroa

• 03 Lychee, on jo valikoimassa

IsaDora Golden Edition -juhlameikkikokoelma tulee myyntiin marraskuussa 2015.

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER OY, kuluttajatuotteet-osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=14660-gcjacdggkh&l=FI

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta: http://news.cision.com/fi/berner-oy

IsaDora on Ruotsissa vuonna 1983 perustettu kosmetiikkabrändi, jolla on tänä päivänä myyntipisteitä noin 40 maassa. Laaja tuotevalikoima sisältää runsaasti erilaisia sävyjä, trendikkäitä meikkikokoelmia ja uutuuksia. IsaDoran kaikki tuotteet ovat hajusteettomia ja kliinisesti testattuja.

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2014 oli 275,9 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 78,6 % ja henkilöstömäärä 517. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomess,a tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai.