IsaDoran kesäkynnet hohtavat neonväreissä ja tropiikin sävyissä

IsaDoran kesän kynsilakkakokoelmat Jelly Pop Nail Gloss ja Tropical Summer tuovat kynsille raikkaita kesäsävyjä. Valkoinen tai hopeanvärinen aluslakka saa Jelly Pop Nail Gloss -lakkojen hedelmäiset, läpikuultavat sävyt hohtamaan neonväreissä tai metallinhohtoisina. Wonder Nail Tropical Summer -kesäkokoelma tuo kynsiin paratiisisaaren trooppiset värit.

IsaDora Jelly Pop Nal Gloss -kynsilakkakokoelma tuo kynsiin kolme eri lookia viidessä sävyssä: käytettäessä Jelly Pop -kynsilakkaa sellaisenaan tai valkoisen tai hopeisen aluslakan kanssa lopputulos on joko läpikuultava, kirkas neon tai metallinhohtoinen.

Gloss pop: Käytettäessä Jelly Pop -kynsilakkaa sellaisenaan, tuloksena on läpikuultava ja hedelmäkarkkimaisen kiiltävä wet gloss -look.

Neon pop: Käytettäessä Jelly Pop -lakan alla valkoista kynsilakkaa, esimerkiksi IsaDora Wonder Nail 685 White China, kynsille jää kirkas neon-lopputulos.

Metallic pop: Käytettäessä Jelly Pop -lakan alla metallinhohtoista kynsilakkaa, esimerkiksi IsaDora Wonder Nail 651 Silver Sparkles, kynsille jää metallinhohtoinen lopputulos.

Jelly Pop Nail Gloss -kynsilakasta tulee myyntiin viisi hedelmäistä sävyä. Valkoinen ja hopeinen aluslakka ovat jo valikoimissa.

880 Jelly Bean, kausituote
881 Lollipop, kausituote
882 Pink Syrup, kausituote
883 Ice Pop, kausituote
884 Wine Gum, kausituote

651 Wonder Nail Silver Sparkles, pysyvässä valikoimassa
685 Wonder Nail White China, pysyvässä valikoimassa

IsaDora Wonder Nail Tropical Summer on kokoelma raikkaita kesäsävyjä vaaleista helmiäissävyistä kirkkaaseen väriloistoon suoraan tropiikin auringosta. Wonder Nail -lakan leveän siveltimen avulla lakka on helppo levittää kynnelle. Tropical Paradise -kokoelmaan kuuluu kymmenen sävyä:

182 Summer Red, on jo valikoimassa
513 Ocean Dive, kausisävy
515 Pink Glow, on jo valikoimassa
527 Tropical Fuchsia, kausisävy
531 Precious Pearls, kausisävy
532 Sea Shell, kausisävy
533 Summer Breeze, kausisävy
535 Maritime, kausisävy
536 Sunny Days, kausisävy
538 Fun In The Sun, kausisävy

Tuotetiedot

IsaDora Jelly Pop Nail Gloss -kynsilakka, 6 ml, suositushinta 9,90 euroa, tulee myyntiin touko-kesäkuussa 2016

IsaDora Wonder Nail Tropical Summer -kynsilakka, 6 ml, suositushinta 8,50 euroa, tulee myyntiin kesäkuussa 2016

Yhteystiedot ja tuotenäytteet

BERNER OY, kuluttajatuotteet‐osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=16296-eachemjhff&l=FI

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta: http://news.cision.com/fi/berner-oy

IsaDora on Ruotsissa vuonna 1983 perustettu kosmetiikkabrändi, jolla on tänä päivänä myyntipisteitä noin 40 maassa. Laaja tuotevalikoima sisältää runsaasti erilaisia sävyjä, trendikkäitä meikkikokoelmia ja uutuuksia. IsaDoran kaikki tuotteet ovat hajusteettomia ja kliinisesti testattuja. www.isadora.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2014 oli 275,9 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 78,6 % ja henkilöstömäärä 517. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai.