• Berner Oy/

Kikkomanin Seesaminsiemenillä maustettu Teriyaki-kastike, Gluteeniton Teriyaki-marinadi ja Luomusoijakastike tuovat aasialaisia makuja ruuanlaittoon

Kikkomanin maukkaat uutuuskastikkeet ja -marinadit tuovat helposti täyteläistä makua arjen ruuanlaittoon. Seesaminsiemenillä maustettu Teriyaki-kastike maustaa ja marinoi paistetun ruuan, ja Gluteeniton Teriyaki-marinadi sopii marinadiksi tai maustekastikkeeksi myös keliaakikoille. Luomusoijakastike tuo lempeää suolaisuutta arjen ruuanlaittoon luomuna. Uutuudet ovat myynnissä välittömästi.

Kikkoman Paahdetuilla seesaminsiemenillä maustettu Teriyaki-kastike, 250 ml, on monipuolinen, käyttövalmis maustekastike paistetulle ruualle. Täyteläinen ja paahteinen kastike maustaa lihan, kanan, kalan, tofun ja vihannekset antaen ruualle pähkinäisen maun. Kastike sopii myös marinadiksi. Wokkikastikkeena käytettäessä ainekset kypsennetään yhdessä kastikkeen kanssa, jolloin ne saavat täyteläisen maun. Marinadina käytettäessä ruuan voi antaa marinoitua muutaman tunnin tai yön yli ennen kypsennystä. Kastiketta voi myös sivellä lihalle tai vihanneksille grillauksen aikana.

Kikkoman Gluteeniton Teriyaki-marinadi, 250 ml, sopii sekä marinointiin että maustekastikkeeksi paistetulle ja grillatulle ruualle. Gluteeniton Teriyaki-marinadi tuo täyteläistä makua myös esimerkiksi wokkeihin. Gluteenittoman Teriyaki-marinadin pohjana on Kikkomanin gluteeniton Tamari-soijakastike, ja kastike on maustettu teriyakille tyypillisesti viinillä ja sokerilla.

Kikkoman Luomusoijakastike, 250 ml, on luomusertifioitu soijakastike. Tuotantoprosessi, tuotantoon tarvittavat valmistusaineet ja ainesosat ovat käyneet läpi tarkan laatutarkkailun, ja lopputuloksena on pehmeän makuinen soijakastike. Kastikkeen lempeä suolaisuus ja syvä umamin maku korostavat ruuanlaitossa käytettyjen raaka-aineiden omia makuja, ja soijakastikkeella voi myös korvata ruuanlaitossa käytettävää suolaa.

Tuotetiedot

Kikkoman Paahdetuilla seesaminsiemenillä maustettu Teriyaki-kastike, 250 ml, hinta noin 4 euroa, myynnissä välittömästi
Kikkoman Gluteeniton Teriyaki-marinadi, 250 ml, hinta noin 4 euroa, myynnissä välittömästi
Kikkoman Luomusoijakastike, 250 ml, suositushinta noin 4,80 euroa, myynnissä välittömästi