Kosmetiikan lahjapakkaukset ovat mieleinen lahja kuusen alle

Juhlavaan pakkaukseen pakatut kosmetiikan lahjapakkaukset ovat monelle mieleinen joululahja. Herbinan ja IsaDoran lahjapakkauksiin on paketoitu ihoa ja hiuksia helliviä tuotteita, tuoksuja ja kosmetiikkaa. XZ Muumi -lahjapakkaukset ilahduttavat perheen pienimpiä.

Herbina Body Mist -lahjapakkaus sisältää kaksi kevyttä Body Mist -vartalotuoksua. Herbina Body Mist -tuoksut ovat kevyempi vaihtoehto parfyymille, ja tuoksuja voi käyttää myös hiustuoksuna tai huonetuoksuna. Paradise Passion on trooppisen hedelmäinen tuoksu, jossa erottuu persikan ja mandariinin tuoksuvivahteita. Sydäntuoksussa hurmaavat kukkaiset sävyt ja kevyt vanilja. Kuulas Blue Lagoon on raikas vesituoksu, jonka ensituoksussa on häivähdys ruohoa, raikasta melonia ja vihreää omenaa. Sydäntuoksu sisältää vivahteita kielosta, syreenistä, jasmiinista ja hedelmistä.

Hinta noin 9 euroa, sisältää:
Herbina Body Mist Paradise Passion, 100 ml
Herbina Body Mist Blue Lagoon, 100 ml

Herbina Mango Spa -lahjapakkaus hemmottelee ihoa ja hurmaava mangon tuoksu virkistää mieltä. Mango Spa Vartalokuorinta kuorii ihon tehokkaasti mutta hellävaraisesti jättäen ihon pehmeäksi ja puhdistaen samalla ihoa. Ihonhoitohetken viimeistelee nopeasti imeytyvä Mango Spa Kauneusöljy, jonka sisältämät mangouute, E-vitamiini ja kasviöljyt kosteuttavat ihoa. Kauneusöljyä voi käyttää niin vartalolle kuin kasvoillekin sellaisenaan tai kosteusvoiteeseen sekoitettuna.

Hinta noin 11 euroa, sisältää:
Herbina Mango Spa Vartalokuorinta, 150 ml
Herbina Mango Spa Kauneusöljy, 100 ml

IsaDora Instane Volume Lash Styler -lahjapakkaus tuo näyttävyyttä silmämeikkiin. Pakkaus sisältää syksyn tuuheuttavan Insane Volume Lash Styler -uutuusripsivärin sekä Kohl Kajal -silmänrajauskynän, jolla on helppo luoda näyttävä rajaus silmiin.

Suositushinta 25 euroa, sisältää
IsaDora Insane Volume Lash Styler, 12 ml
IsaDora Kohl Kajal -silmänrajauskynä 01 Black, 1 g

IsaDora Eye Color Bar -lahjapakkaus sisältää suositun Eye Color Bar -luomiväripaletin sävyn Nude Essentials sekä Duo Eye Shadow -siveltimen. Luomiväripaletin kuudella nudesävyllä on helppo luoda niin raikas arkimeikki kuin näyttävä iltameikki.

Suositushinta 25 euroa, sisältää
IsaDora Eye Color Bar -luomiväripaletti 60 Nude Essentials, 5 g
Duo Eye Shadow -sivellin

IsaDora Face Sculptor -lahjapakkaus sisältää kasvoja muotoilevan, korostavan ja heleyttävän Face Sculptor -muotoilupaletin sekä Face Sculptor Brush -siveltimen. Face Sculptor yhdistää samaan tuotteeseen aurinkopuuterin, poskipunan ja korostusvärin. Face Sculptor Strobing tuo kasvoille valoa ja hehkua kolmessa yhteen sopivassa sävyssä.

Suositushinta 35 euroa, sisältää
IsaDora Face Sculptor, 18 g, sävy 01 Warm Peach TAI 03 Nude TAI Face Sculptor Strobing Cool Glow
Face Sculptor Brush -sivellin

XZ Muumi -lahjapakkauksissa Niiskuneiti ja Muumipeikko seikkailevat hauskoissa lounaslaatikoissa. Laatikkoon voi pakata vaikkapa retkieväät, tai laatikossa voi säilyttää esimerkiksi pieniä leluja. Lounaslaatikkoon on pakattu XZ- ja Oxygenol-tuotteita, joissa seikkailevat tutut Muumi-hahmot.

Hinta noin 9 euroa, sisältää

Maria Rämö, viestintä, maria.ramo@berner.fi, puh. 0207 91 4527

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=17156-cjakeilgjd&l=FI

Kuluttajatiedustelut: Berner Oy Kulutustavarat, puh. 0207 91 00

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta: www.berner.fi/uutishuone

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2015 oli 289,3 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 76,9 % ja henkilöstömäärä 524. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa.

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuotteet. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, IsaDora, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel ja Sensai. Lisätietoja:
www.berner.fi