Lanfranchin laatuöljyihin aasialaista makua

Laadukkaiden keittiö-öljyjen valmistaja Lanfranchi laajentaa valikoimaansa aasialaisiin makuihin. Inkivääriltä ja valkosipulilta tuoksuva, aromaattinen Lanfranchi Wokkiöljy antaa uusia mahdollisuuksia itämaisten ruokalajien ystävälle.

Lanfranchi Wokkiöljy sopii erinomaisesti pikapaistamiseen ja wokkaukseen. Tuote sisältää auringonkukkaöljyä, seesamiöljyä, inkivääriöljyä sekä valkosipuliuutetta, joka tekee öljyseoksesta aromaattisen makuisen ja tuoksuisen. Tuote onkin erinomainen myös maustamiseen. Wokkiöljy antaa aasialaisiin ruokalajeihin pikantin itämaisen kosketuksen.

Lanfranchin valikoimiin kuuluvat myös Extra Virgin-, Sitruuna-, Valkosipuli- ja Basilika-oliiviöljyt sekä Seesamiöljy, Saksanpähkinäöljy ja Chili-auringonkukkaöljy.

Tuote
Lanfranchi Wokkiöljy 250 ml, hinta noin 3,20 euroa

Myyntipäällikkö Rikhard Berner, puh. 0207 91 4335, rikhard.berner@berner.fi
Viestintäpäällikkö Petra Gräsbeck, puh. 0207 91 4669, petra.grasbeck@berner.fi