LV:n uudistuneet perusvoiteet kosteuttavat ihoa tehokkaasti

Hajusteettomista ja väriaineettomista tuotteista tunnettu LV uudistaa perusvoiteiden ja kosteusvoiteidensa valikoiman. Uudet LV Perusvoide ja LV Perusvoide Extra, sekä uuden pakkauskoon saava LV Kosteusemulsio kosteuttavat kaikkia ihotyyppejä. Uutuudet valmistetaan Heinävedellä, ja niille on myönnetty Avainlippu-tunnus ja Allergia- ja astmaliiton Allergiatunnus. Uutuudet tulevat myyntiin syyskuussa 2017.

LV:n hajusteettomien ja väriaineettomien perusvoiteiden ja kosteusvoiteiden valikoimasta löytyy sopiva voide koko perheen tarpeisiin. Eri rasvapitoisuuksiensa vuoksi voiteet sopivat hyvin käytettäviksi eri vuodenaikoina – talvella iho kaipaa usein runsaampaa kosteutusta, ja kesällä riittää kevyempi voide. Uuden, kätevän pakkauksen saavan LV Kosteusemulsion rasvapitoisuus on 12%, LV Perusvoiteen 20 % ja erittäin kuivalle iholle sopivan LV Perusvoide Extran rasvapitoisuus on 40 %. Kaikki voiteet sisältävät kosteuttavaa glyserolia. Hellävaraiset ja kosteuttavat voiteet imeytyvät helposti, ja jättävät ihon pinnan kosteutetun tuntuiseksi.

– Eri tilanteissa tarvitaan usein erityyppisiä voiteita. Esimerkiksi saunan jälkeen iholle on mukava levittää täyteläinen, erittäin kosteuttava ja hoitava voide. Kiireessä aamusuihkun jälkeen monelle riittää vain pikainen, kevyempi kosteutus, ja voiteen on myös tärkeää imeytyä nopeasti ennen pukeutumista. Halusimme uudistuksen myötä tuoda selkeät tuoteratkaisut eri tarpeisiin ja helpottaa kuluttajaa löytämään juuri hänelle sopiva voide, brand manager Sanni Väinölä Berner Oy:stä kertoo.

LV Perusvoide, 200 ml, rasvapitoisuus 20 %, on pehmeästi levittyvä, nopeasti imeytyvä ja kosteuttava perusvoide, joka ei jätä iholle tahmeaa tunnetta. Voide jättää ihon pehmeäksi ja samettisen tuntuiseksi. Voide sopii normaalille ja kuivalle iholle. Hajusteeton ja väriaineeton voide sisältää kosteuttavaa glyserolia.

LV Perusvoide Extra, 150 ml, rasvapitoisuus 40 %, on erittäin kosteuttava, täyteläinen perusvoide, joka kosteuttaa ihoa tehokkaasti. Voide levittyy ja imeytyy helposti eikä jätä iholle tahmeaa tunnetta. Voide sopii hyvin myös kuivalle ja erittäin kuivalle, hilseilevälle iholle, ja voidetta voi käyttää myös jalkavoiteena ja täsmävoiteena ihon kuivimmissa kohdissa. Hajusteeton ja väriaineeton voide sisältää kosteuttavaa glyserolia.

LV Kosteusemulsio, 250 ml, rasvapitoisuus 12 %, on kevyt, helposti levittyvä ja nopeasti imeytyvä kosteusemulsio, joka sopii normaalille iholle. Uusi, kätevä pakkaus on helppo ottaa mukaan esimerkiksi treenikassiin tai matkalle, ja nopean imeytyvyytensä vuoksi voide sopiikin erityisen hyvin tilanteisiin, joissa kaivataan pikaista kosteutusta ja erittäin nopeaa imeytyvyyttä. Hajusteeton ja väriaineeton kosteusemulsio sisältää kosteuttavaa glyserolia.

Tuotetiedot

LV Perusvoide, 200 ml, hinta noin 3,60 euroa, tulee myyntiin syyskuussa 2017

LV Perusvoide Extra, 150 ml, hinta noin 3,90 euroa, tulee myyntiin syyskuussa 2017

LV Kosteusemulsio, 250 ml, hinta noin 3,60 euroa, tulee myyntiin syyskuussa 2017

Yhteystiedot ja tuotenäytteet:

Maria Rämö, viestintä, maria.ramo@berner.fi, puh. 0207 91 4527
Sanni Väinölä, brand manager, sanni.vainola@berner.fi, puh. 0207 91 4520

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/l/_dRhKjZjn_7G

Kuluttajatiedustelut: Berner Oy, puh. 0207 91 00

LV on hoitanut suomalaisten herkkää ihoa yli 50 vuoden ajan. Hajusteettomat ja väriaineettomat LV-tuotteet sopivat koko perheelle. Kotimainen LV-tuotesarja on kehitetty yhteistyössä suomalaisten ihoasiantuntijoiden sekä Allergia- ja astmaliiton kanssa. www.lumivalko.fi

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset brändit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Me Bernerillä tuotamme ja maahantuomme tuotteita ja palveluita, jotka tuovat ihmisten arkeen lisää hyvinvointia, ja jotka on tuotettu kaikin puolin kestävällä tavalla. Konsernimme liikevaihto vuonna 2016 oli 314,4 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 546. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi.

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa XZ, LV, Herbina, Oxygenol, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuoteperhe.