• Berner Oy/

LV tuo markkinoille ylellisen intiimipesuvaahdon ja intiimivoiteen – testaajat kokivat tuotteet kosteuttaviksi ja rauhoittaviksi

Täyteläinen LV Intiimipesuvaahto ja LV Intiimivoide on suunniteltu hellään intiimialueen pesuun. Suurin osa tuotteiden testaajista haluaisi käyttää niitä myös jatkossa.

Herkkä intiimialue kaipaa muuta vartaloa lempeämpää pesua ja hoitoa. Tavallisesti suihkusaippuoissa on paljon peseviä aineita ja neutraali happamuus eli pH, ja ne saattavat ärsyttää ja kuivattaa intiimialueen herkkää ihoa.

LV-intiimituotteissa on alhainen, ihon hyvinvointia tukeva pH.

– Kätevän pumppumekanismin ansiosta LV Intiimipesuvaahdossa on myös vähemmän peseviä aineita, jolloin se on iholle hellävaraisempi, tuotekehityskemisti Laura Martikainen sanoo.

– Kosteuttava LV Intiimivoide puolestaan sisältää prebioottia, joka edistää iholla hyvien mikrobien olosuhteita ja auttavat sitä voimaan hyvin.

Hajusteettomina ja väriaineettomina LV-sarjan tuotteet sopivat hyvin herkkäihoisille.

Testiryhmä koki tehokkaiksi ja hellävaraisiksi

LV Intiimipesuvaahdon ja LV intiimivoiteen testaajat*) pitivät tuotteita tehokkaina ja hellävaraisina.

– Kaikki intiimipesuvaahdon ja -voiteen testaajat kokivat tuotteet kosteuttaviksi ja suojaaviksi. Kaikki pesuvaahdon käyttäjät ja 95 prosenttia intiimivoiteen käyttäjistä koki tuotteiden rauhoittavan ihoa, Brand Manager Sanni Väinölä kertoo.

LV intiimipesuvaahdon myös koettiin pesevän ja raikastavan intiimialueen ihon hellävaraisesti. Kaikki sen testaajat haluaisivat käyttää tuotetta jatkossa. Myös suurin osa eli 86 prosenttia intiimivoiteen testaajista haluaisi jatkaa tuotteen käyttöä testin jälkeen.

LV Intiimipesuvaahto sopii hyvin myös koko kehon pesuun.

– Tuote on helppokäyttöinen ja riittoisa. Pienellä annostuksella puhdistuu koko keho, Väinölä toteaa.

LV Intiimipesuvaahtoa ja -voidetta voi kokeilla myös ihokarvojen poistoon.

Tuotteet tulevat päivittäistavarakauppoihin huhtikuuhun mennessä.

LV-sarjan tuotteet on kehitetty yhteistyössä Allergia-, Iho- ja Astmaliiton kanssa. Suurin osa tuotteista valmistetaan Heinävedellä, ja tuotekehitys sijaitsee Helsingissä.

*) Tuotteet on testattu gynekologin valvonnassa. Testiin osallistui 21 testaajaa.

Tuotetiedot

LV intiimipesuvaahto 150 ml, suositushinta 6,40 e
LV intiimivoide 50 ml, suositushinta 5,40 e

Lisätiedot ja tuotenäytteet medialle

BERNER Oy, Kuluttajatuotteet

Sanni Väinölä                             Paula Larjo
Brand Manager                          Viestintäasiantuntija
050 501 8744                             040 586 2400
sanni.vainola@berner.fi          paula.larjo@berner.fi

Lataa LV-tuotekuvat: https://www.bernerbrandbank.fi/l/sjdQ2psSpTFb

Lue lisää tuotteista: www.lv.fi
Kuluttajatiedustelut: Berner Oy, puh. 0207 91 00
Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta www.berner.fi/uutishuone.

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset brändit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Me Bernerillä tuotamme ja maahantuomme tuotteita ja palveluita, jotka tuovat ihmisten arkeen lisää hyvinvointia ja jotka on tuotettu kestävällä tavalla. Konsernimme liikevaihto vuonna 2017 oli 316,5 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä noin 500. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa. Lisätietoja: www.berner.fi.

Oman tuotekehityksemme tunnettuja merkkejä ovat muun muassa LV, XZ, Herbina, Oxygenol, Heti, GreenCare, Korrek, Lasol, Nokian Jalkineet sekä Rajamäen tuoteperhe.