philosophy-ihonhoitosarja

Lehdistötiedote helmikuu 2014

believe in miracles

Usko vaatii elämän pienten ihmeellisyyksien huomaamista. Kokemisen ihme antaa mahdollisuuden elää, nauraa, rakastaa ja uskoa elämään. Elämä koostuu hetkistä: onnellisista, vaikeista, rauhallisista, tuskallisista – niitä kaikkia tulisi arvostaa. Uskokaamme onneen. Toivo uudistuu yhdessä nauraessamme tai lämpimän hymyn nähdessämme. Uskokaamme rakkauteen. ystävälliset, myötätuntoiset, anteeksiantavat ja lohduttavat sanat sekä teot eivät maksa mitään. Uskokaamme oppimiseen. Olkaamme avoimia uusille mahdollisuuksille, jotka antavat meille tilaisuuden huomioida maailman ihmeellisyyden. Uskokaamme itseemme. Unelmien toteutumiseen tarvitaan uskoa itseensä. Kun uskoo ihmeisiin, niiden huomaa tapahtuvan ympärillään.

philosophy on tuotemerkki, joka lähestyy kauneutta ihonhoidon näkökulmasta. Tuotteilla on vahva, tieteellinen tausta, joka yhdistyy inspiroivaan viestintään. Nämä yhdessä luovat helpon ja raikkaan lähestymistavan kauneuteen. Cristina Carlino perusti philosophyn vuonna 1996. Hän on ihonhoitoalan yrittäjä ja visionääri, jolla on yli 30 vuoden kokemus alalta ja yhteistyöstä johtavien ihotautilääkäreiden kanssa. Cristinan ensimmäinen yritys oli nimeltään biomedic™ ja se valmisti ihonhoitotuotteita plastiikkakirurgeille ja ihotautilääkäreille ympäri maailmaa. Hänen visionsa oli tuoda yhtä tehokkaat, näkyviä tuloksia antavat ihonhoitotuotteet jokaisen naisen saataville. Hänen ajatuksenaan oli luoda paras mahdollinen ihonhoitosarja, jossa hyödynnettäisiin uusia ideoita ja viimeisimpiä tutkimustuloksia. Hän päätti kehittää tuotteita, jotka auttaisivat naisia huolehtimaan itsestään paremmin ja elämään siten parempaa elämää. Vielä tänäkin päivänä sarjan tuotteet inspiroivat niin ulkoista kuin sisäistä kauneutta, koska ihmisen täytyy voida hyvin näyttääkseen mahdollisimman hyvältä.

philosophy-sarjan tuotteet on suunniteltu sekä huolehtimaan ihosta että tuottamaan hyvää mieltä. philosophy lähestyy kaikessa toiminnassaan kauneutta kokonaisvaltaisesti, huomioiden niin mielen, kehon kuin sielunkin. Ainoastaan yhdistämällä nämä kolme edellä mainittua asiaa voidaan taata parhaat hoitotulokset niin sisäisen kuin ulkoisenkin kauneuden suhteen. Sarja uskoo, että toivo, viattomuus, anteeksianto, yllätyksellisyys ja rauhallisuus tuovat esiin parhaat puolemme. Siksi jokaisen philosophy-sarjan tuotteen kylkeen on painettu muutama inspiroiva lause.

Tuotteiden nimet ja niihin painetut lauseet inspiroivat, virkistävät ja antavat aihetta hymyyn. Sarjan materiaaleissa näkyvät lasten kuvat ovat philosophyn tapa tuoda esiin ja korostaa rakkautta perheeseen ja ystäviin. Lapset kannustavat luovuuteen, iloisuuteen ja hetkessä elämiseen. He auttavat meitä uskomaan taikuuteen, olemaan välittämättä vaikka värit värittäessä menisivätkin hieman yli rajojen ja uskomaan ihmeisiin. Sarja koostuu monipuolisesta, mutta samalla yhtenäisestä valikoimasta ihonhoitotuotteita, tuoksuja, suihku- ja kylpyvaahtoja sekä lahjapakkauksia. philosophy pitää huolta kokonaisvaltaisesti ihostamme ja yleisestä hyvinvoinnistamme.

Monet sarjan suosituimmista tuotteista ovat kuuluneet valikoimiin jo sarjan perustamisesta, vuodesta 1996 lähtien. Niiden johdolla sarjasta tuli vuonna 2010 nopeimmin kasvava kosmetiikkasarja USA:n markkinoilla. Jokainen sarjan tuotteista on sekä helppokäyttöinen että tehokkaasti vaikuttava. Yrityksen tekemä kehitys- ja tutkimustyö, tehokkaasti vaikuttavat ihonhoitotuotteet, puhtaan tuoksuiset parfyymit ja hauskat kylpy- ja vartalonhoitotuotteet tarjoavat kaikki ihmeitä tekevän kokemuksen.

ihonhoito

philosophylla uskotaan, että ihonhoito on kauneuden kulmakivi ja paras todiste tästä on upean näköinen iho. philosophy-hoitotuotteiden perustan luovat vahva lääketieteen parissa hankittu kokemus ja viimeisimmät tieteelliset tutkimustulokset. Tuotteiden säännöllinen käyttö auttaa saavuttamaan näkyviä parannuksia ihon kunnossa ja ulkonäössä.

purity made simple

Ensimmäinen askel nuorekkaan näköisen, hyväkuntoisen ihon saavuttamiseksi on ihon päivittäinen puhdistaminen. Useita alan palkintoja voittaneet purity-ihonpuhdistustuotteet häivyttävät iholta stressin ja väsymyksen merkkejä. Ne poistavat sekä silmä- että kasvomeikin, syväpuhdistavat ihohuokoset ja kosteuttavat ihoa. purity made simple -puhdistustuotteet sisältävät 12 eteeristä öljyä, jotka ylläpitävät ihon omaa kosteudensitomiskykyä, tasapainottavat ihon toimintoja ja jättävät ihon miellyttävän tuntuiseksi. microdelivery-linjan tuotteet raikastavat ja kirkastavat ihoa. microdelivery oli ensimmäinen kotikäyttöön tarkoitettu mikrohiontatuote iholle. Tänään microdelivery-linja sisältää päivittäin, viikoittain tai tarpeen mukaan käytettäviä ihonkuorintatuotteita. Ne kirkastavat ihon väriä ja saavat ihon näyttämään aiempaa tasaisemmalta ja raikkaammalta. Lisäksi ne valmistavat ihon vastaanottamaan parhaalla mahdollisella tavalla kuorintaa seuraavat hoitotoimenpiteet.

hope in a jar

philosophyn mielestä ihonhoidon pitää olla vaivatonta. Niinpä sarjan voiteet ja emulsiot on kehitetty tätä periaatetta noudattaen. Sarjan ensimmäinen tuote hope in a jar
-kosteusvoide on kaikille ihotyypeille, kaikkiin olosuhteisiin tarkoitettu monivaikutteinen, helppokäyttöinen ihonhoitovoide. Se kehitettiin alun perin ihotautilääkäreiden käyttöön ja he suosittelevat sitä edelleen potilailleen. Voiteen sisältämät beetaglukaanit ja maitohappo kosteuttavat, suojaavat ja virkistävät ihoa samalla, kun pakkaukseen painettu toivoa antava viesti auttaa voiteen käyttäjää muistamaan mikä elämässä on tärkeää. Tänä päivänä hope in a jar -linja käsittää alkuperäisen hope in a jar -voiteen lisäksi kuivalle ja rasvaiselle iholle tarkoitetut voiteet sekä eye hope
-silmänympärysvoiteen. Linjan jokainen tuote on suunniteltu suojaamaan ihoa ulkopuolisilta ärsytystekijöiltä sisältämiensä vaikuttavien aineiden ansiosta. Beetaglukaani toimii tehokkaana antioksidanttina ja vahvistaa ihon omaa suojamekanismia. Maitohappo taas irrottaa ihon pinnasta hellävaraisesti liiallista kuollutta solukkoa ja saa ihon tuntumaan ja näyttämään tasaiselta ja raikkaalta.

miracle worker

philosophyn mielestä ihon pitää näyttää iättömän kauniilta. miracle worker -tuotteet tekevät ihosta aiempaa tasaisemman, heleämmän ja iättömämmän näköisen. Linjan tuotteet on kehitetty vaikuttamaan monitahoisesti yleisimpiin ikääntymisen merkkeihin ihossa. Ne elvyttävät ihon toimintoja, häivyttävät ryppyjä ja juonteita, vaalentavat pigmenttiläiskiä ja tasoittavat ihon väriä sekä kosteuttavat ja pehmittävät tehokkaasti ihoa. miracle worker miraculous anti-aging pads -hoitotuote sisältää hpr™-nimistä vaikuttava ainetta, joka häivyttää tehokkaasti ikääntymisen merkkejä ihosta. Kyseessä on retinoidi, joka elvyttää ihon toimintoja ja aktivoi kollageenin tuotantoa ihossa. Tuote koostuu purkissa olevista ihonhoitolapuista, joiden päälle kaadetaan mukana seuraavan pullon sisältämä hoitoneste. Tämän jälkeen ikääntymisen merkit ikään kuin pyyhitään pois hoitolappujen avulla. Ihosta tulee selkeästi aiempaa sileämmän ja nuorekkaamman näköinen.

tuoksut

philosophyn mielestä tuoksun ei ole ainoastaan tarkoitus tuoksua hyvältä, vaan sen pitää myös saada käyttäjänsä tuntemaan olonsa hyväksi. sarjan tuoksut ovat puhtaita, naisellisia ja henkilökohtaisia. ne sekoittuvat yhteen käyttäjänsä yksilöllisen ominaistuoksun kanssa.

meillä jokaisella on oma yksilöllinen ominaistuoksu, jota tulisi arvostaa ja korostaa käytettävän tuoksun avulla. Sarjan kaikki tuoksut on kehitetty siten, että ne tuntuvat välittömästi iholla miellyttäviltä ja helpoilta käyttää. Tuoksujen kauniit, yksinkertaiset pakkaukset, pehmeät pastellisävyt ja niihin painetut viisaat sanat muistuttavat meitä siitä, että se miltä näytämme, tuoksumme ja mitä tunnemme liittyvät erottamattomasti yhteen. Korostamalla näitä kolmea asiaa voimme elää täyttä ja hyvää elämää. Sarjan suosituin tuoksusarja juhlistaa philosophyn mielestä kaikkein tärkeintä elämänarvoa, anteeksiantamisen taitoa. amazing grace, pure grace ja living grace ovat helppokäyttöisiä tuoksuja, joiden tarkoituksena on saada käyttäjänsä iloitsemaan siitä, että hän on juuri hän eikä kukaan muu.

kylpy & vartalo

philosophyn mielestä päivittäisen suihkuhetken tulee olla kokonaisvaltainen kokemus ja mahdollisuus hemmotteluun ja rentoutumiseen. Se on myös tilaisuus valmistautua tulevaan päivään puhtaana niin keholtaan kuin mieleltään.

Sarjan kylpy- ja vartalonhoitotuotteet on kehitetty tuomaan päivittäiseen elämäämme iloa ja onnea.

Koska tuotteiden on tarkoitus helpottaa elämää, voi suihkuvaahtoja käyttää myös sampoona ja kylpyvaahtona. Vartaloemulsiot taas hoitavat ja kosteuttavat helposti kuivuvaa vartalon ihoa. Resepti- ja drinkkikokoelman suihkuvaahtoja on kuusi: cinnamon buns, senorita margarita, raspberry sorbet, vanilla birthday cake ja melon daiquiri. Jos leikkimielisyys iskee, voi ryhtyä tositoimiin ja hyödyntää pullojen kylkiin painettuja reseptejä.

lahjat

philosophy uskoo, että elämä tarjoaa monia syitä juhlimiseen. Siksi sarjaan kuuluu elämän tarjoamiin juhlahetkiin sopivia lahjapakkauksia.

Ainutlaatuisia, kauniisiin, värikkäisiin pakkauksiin pakattuja lahjoja, joita koristavat sarjalle ominaiset hyväntuulisten lasten kuvat. Jahjapakkausten tarkoituksena on tuottaa ja levittää hyvää mieltä vuoden ympäri. Jokainen lahjapakkaus tutustuttaa saajansa philosophy-maailmaan, toivottaen uudet käyttäjät tervetulleiksi ja vanhat ystävät takaisin. Kokoelmaan kuuluu erilaisia lahjapakkauksia, joiden valikoima vaihtelee vuodenajan mukaan. Syntymäpäiväsankarille sopii birthday girl, joka sisältää vanilla birthday -huulikiillon ja -suihkuvaahdon. Ystävää taas voi kiittää kukkien asemesta thank you -lahjapakkauksella, joka sisältää raspberry sorbet
-suihkuvaahdon ja -huulikiilteen. philosophyn mielestä avokätisyys ja rakkaittensa muistaminen ovat tärkeitä asioita. Ne kertovat läheisimmillemme kuinka tärkeinä heitä pidämme. Loppujen lopuksi lahjan antaminen tuottaa iloa niin lahjan saajalle kuin sen antajallekin.

tuotevalikoima

purity one step cleanser 240 ml                                     suositushinta 21,40 euroa
purity one step cleanser 90 ml                                       suositushinta 10,70 euroa
purity cleansing gel 225 ml                      suositushinta 21,40 euroa
purity made simple – mineral oil-free
cleansing oil for face and eyes 180 ml                          suositushinta 21,60 euroa

microdelivery exfoliating wash 240 ml                          suositushinta 26,70 euroa
microdelivery exfoliating wash 120 ml                          suositushinta 18,45 euroa
microdelivery peel kit (vitamin c) 60/60 ml                   suositushinta 74,95 euroa
microdelivery triple-acid brightening peel 12 pads        suositushinta 74,95 euroa

hope in a jar 60 ml                                                         suositushinta 42,80 euroa
hope in a jar for dry skin 60 ml                                      suositushinta 42,80 euroa
hope in a jar oil free 60 ml                        suositushinta 42,80 euroa
hope in a jar oil night 60 ml                      suositushinta 45,30 euroa
eye hope 15 ml                                                              suositushinta 42,80 euroa
hope in a tube eye and lip 14 g                                      suositushinta 32,10 euroa
when hope is not enough serum 30 ml    suositushinta 42,80 euroa
when hope is not enough
omega 3/6/9 replenishing oil 25 ml                                suositushinta 42,60 euroa

turbo booster c powder 7 g                                            suositushinta 32,10 euroa
help me (retinol night treatment) 30 g                            suositushinta 48,15 euroa
hands hope 120 ml                                                        suositushinta 18,45 euroa
hands hope 30 ml                                                          suositushinta 10,70 euroa

miracle worker moisturizer 60 ml                                  suositushinta 53,50 euroa
miracle worker retinoid pads 60 pads                            suositushinta 78,40 euroa
miracle worker anti-aging eye cream 15 ml                  suositushinta 45,00 euroa
miracle worker anti-aging lotion 50 ml                           suositushinta 48,20 euroa
miracle worker miraculous anti-aging
neck & décolleté cream 60 ml                                       suositushinta 48,20 euroa
miracle worker cleanser 240 ml                                    suositushinta 31,10 euroa

full of promise am/pm serum 30 ml                              suositushinta 64,20 euroa
full of promise contouring cream 60 ml   suositushinta 58,70 euroa
full of promise eye cream 15 ml                                    suositushinta 47,70 euroa

total matteness pore minimizing &
purifying cleanser & mask 150 ml                                 suositushinta 28,10 euroa
total matteness oil-free mattifying
pore refiner 240 ML                                                       suositushinta 22,60 euroa
total matteness oil free visible pore eraser 30 ml          suositushinta 42,65 euroa

multiline philosophy take shelter SPF 30 30 ml             suositushinta 32,10 euroa
multiline philosophy time in a bottle 30 ml                     suositushinta 75,75 euroa

bath cinnamon buns 480 ml                                          suositushinta 18,15 euroa
bath raspberry sorbet 480 ml                                         suositushinta 18,15 euroa
bath vanilla cake 480 ml                                                suositushinta 18,15 euroa
bath senorita margarita 480 ml                                      suositushinta 18,15 euroa
bath coconut frosting 480 ml                                         suositushinta 18,15 euroa
bath melon daiquiri 480 ml                       suositushinta 18,15 euroa

thank you kit – bath + lip gloss 240ml/15 ml                 suositushinta 32,10 euroa
birthday girl kit – bath + lip gloss 240 ml/15 ml              suositushinta 32,10 euroa

amazing grace edt 60 ml                                               suositushinta 42,80 euroa
amazing grace shower gel 480 ml                                 suositushinta 21,40 euroa
amazing grace body emulsion 480 ml                           suositushinta 42,80 euroa
pure grace edt 60 ml                                                      suositushinta 42,80 euroa
living grace 60 ml                                                           suositushinta 42,80 euroa

philosophy-tuotteet tulevat myyntiin SOKOS-tavarataloihin ja Emotion-myymälöihin maaliskuussa 2014.

Eri hoitolinjojen tuotekuvat saa ladattua oheisista linkeistä:

pure-puhdistustuotteet

microdelivery-kuorinnat:

hope-tuotteet:

miracle worker -tuotteet:

full of promise -tuotteet:

total matteness -tuotteet:

multiline-tuotteet:

suihkuvaahdot:

lahjapakkaukset:

tuoksut:

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta:

Lisätiedot:
BERNER OY, kulutustavarat-osasto
Anne Sario, puh. 020791 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi
Kuvausnäytteet:
Maria Ovaskainen, puh. 020 91 4274, sähköposti: maria.ovaskainen@berner.fi

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs,  philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat

Pikafaktat

philosophy-ihonhoitosarja tulee Suomen markkinoille maaliskuussa. philosophy on tuotemerkki, joka lähestyy kauneutta ihonhoidon näkökulmasta. Tuotteilla on vahva, tieteellinen tausta, joka yhdistyy inspiroivaan viestintään. philosophy-sarjan tuotteet on suunniteltu sekä huolehtimaan ihosta että tuottamaan hyvää mieltä. philosophy lähestyy kaikessa toiminnassaan kauneutta kokonaisvaltaisesti, huomioiden niin mielen, kehon kuin sielunkin. Tuotevalikoima sisältää aluksi 40 tuotetta. Tuotteet tulevat myyntiin Sokos-tavaratloihin ja Emotion-liikkeisiin.