Raikas mango ja makea vadelma maustavat kesäisessä ruokapöydässä

Rajamäen balsamietikkavalikoimaan tulee keväällä 2013 kaksi uutta tuotetta – raikas ja hedelmäinen Mango Balsamietikka sekä makea, kesäinen Vadelma Balsamietikka. Pöytäkäyttöön tarkoitetut uutuudet tuovat marjaista ja hedelmäistä pirteyttä esimerkiksi salaatteihin, grilliherkkuihin, jälkiruokiin ja juustoihin. Balsamietikat on pakattu käteviin pulloihin, ja niissä on tarkka kaadonohjain, jolla balsamietikkaa voi annostella vaikka pisaroittain.

– Maustetut balsamietikat ovat tällä hetkellä suuressa suosiossa kansainvälisesti, ja markkinajohtajana halusimme tuoda ne myös suomalaisten ruokapöytiin. Pöytäkäyttöiset, mangon ja vadelman makuiset balsamietikat muodostavat kokonaan uuden, herkullisen kategorian valikoimaamme, kertoo Rajamäen tuoteryhmäpäällikkö Daniela Berner-Ax.

Rajamäen Mango Balsamietikka sopii erityisesti kalan ja äyriäisten sekä hedelmäisten salaattien maustamiseen. Sen hedelmäisen makea maku sekä raikas happoisuus syntyy italialaisen valkoviinietikan, puristetun rypälemehun ja mango-aromin yhdistelmästä. Vaalea balsamietikka tuoksuu makealta ja hedelmäiseltä mangolta.

Rajamäen Vadelma Balsamietikka on valmistettu aromikkaasta tummasta Aceto Balsamico di Modena -balsamietikasta, johon on lisätty puristettua rypälemehua ja vadelma-aromia.

Vadelman makuinen balsamietikka on täydellinen kumppani kesäisille salaateille, sekä juustoille ja marjoille. Se maustaa grillatun tai paahdetun lihan, sekä tuo syvyyttä ja marjaista makua tummiin kastikkeisiin. Tummalla balsamietikalla on hienostunut vadelman tuoksu.

Uudet balsamietikat tulevat myyntiin huhtikuussa 2013. Rajamäen keittiön herkullisia reseptejä ja inspiraatiota ruoanlaittoon löytyy osoitteessa www.rajamaen.fi.

Tuotteet
Rajamäen Mango Balsamietikka, 0,25l, hinta noin 3,50€. Alkuperämaa: Italia.
Rajamäen Vadelma Balsamietikka, 0,25l, hinta noin 3,50€, Alkuperämaa: Italia.

Mona Berg, viestintä, mona.berg@berner.fi, puh. 0207 91 4522
Daniela Berner-Ax, tuoteryhmäpäällikkö, daniela.berner-ax@berner.fi, puh. 0207 91 4381

Tuotekuvat

Berner Oy, puh. 0207 91 4362

Rajamäen etikkaa on valmistettu jo vuodesta 1892 lähtien. Yli sata vuotta suomalaisissa kodeissa käytetty Rajamäen etikka on kasvanut monilukuiseksi tuoteperheeksi, jonka etikoita käytetään maustamiseen, marinointiin ja säilöntään. Rajamäen väkiviinaetikat, viinietikat ja balsamietikat syntyvät luonnollisella käymismenetelmällä laadukkaista raaka-aineista. www.rajamaen.fi

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat

Pikafaktat

Uusissa balsamietikkapulloissa on tarkka kaadonohjain, jolla balsamietikkaa voi annostella vaikka pisaroittain
Tweettaa
Rajameän Vadelma Balsamietikka on täydellinen kumppani kesäisille salaateille, sekä juustoille ja marjoille

Lainaukset

Maustetut balsamietikat ovat tällä hetkellä suuressa suosiossa kansainvälisesti, ja markkinajohtajana halusimme tuoda ne myös suomalaisten ruokapöytiin. Pöytäkäyttöiset, mangon ja vadelman makuiset balsamietikat muodostavat kokonaan uuden, herkullisen kategorian valikoimaamme.
Daniela Berner-Ax, Rajamäen tuoteryhmäpäällikkö