Rimmel Sweetie Heart Matte Pastel -lakkakokoelma tuo kynsiin mattapintaiset pastellisävyt

Rimmel Sweetie Heart Matte Pastel -kausikokoelma koostuu keväisistä, karamellimaisista pastellisävyistä. Lakka jättää kynsille samettisen mattapinnan, eikä päällyslakkaa tarvita. Sweetie Heart Matte Pastel -kokoelmaan kuuluu viisi sorbettisävyä:

001 Cheeky Girl (hento vaaleanpunainen)
002 Chase Me (raikas minttu)
003 Cheeky Chap (vaaleansininen)
004 Love Bug (keltainen)
005 You’re Mine (persikka)

Tuotetiedot

Rimmel Sweetie Heart Matte Pastel -kynsilakka, suositushinta 5,50 euroa, tulee myyntiin huhtikuussa 2015

Yhteystiedot ja kuvausnäytteet

BERNER OY, kulutustavarat‐osasto

Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi

Tuotekuvat: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=13139-fhlaeijkda&l=FI

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta: http://news.cision.com/fi/berner-oy

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi / kulutustavarat

Yrityksestä

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö. Berner on brändien tavaratalo, jonka valikoimissa on johtavia kotimaisia ja kansainvälisiä huippumerkkejä. www.berner.fi vaihde: +358 207 91 00info@berner.fi