• Berner Oy/

SAMPAR-tuotteilla välittömiä hoitotuloksia sekä pitkäaikaisia ihonhoidollisia vaikutuksia

SAMPAR on ranskalainen, selektiivinen ihonhoitosarja, joka sisältää klassisia ihonhoitotuotteita ja ainutlaatuisia erikoistuotteita. SAMPAR-tuotteet on suunniteltu antamaan kiireiselle city-naiselle välittömiä hoitotuloksia sekä pitkäaikaisia ihonhoidollisia vaikutuksia.

SMART SKIN -KONSEPTI
Iho on älykäs elin, jolla on kyky sopeutua erilaisiin olosuhteisiin, mutta silläkin on rajansa. Ikä ja jatkuvasti toistuvat ulkoiset ärsytystekijät heikentävät ihon omaa, vaurioita korjaavaa vaikutusta. Iho herkistyy, muuttuu elottoman näköiseksi, siihen ilmestyy epäpuhtauksia, sen kosteuspitoisuus alenee ja rypyt sekä juonteet muuttuvat aiempaa selvemmin havaittaviksi.
SAMPARin tehtävänä on palauttaa ihon tasapainoinen toiminta ja vahvistaa ihon omaa korjausmekanismia. Näin tuotteiden sisältämät vaikuttavat aineet pääsevät tehoamaan ihossa mahdollisimman hyvin.

URBAN ADVANCE -YHDISTE
Kaikki SAMPAR-sarjan tuotteet sisältävät karitevoista, mintun endorfiineista ja sokerin probiooteista koostuvan Urban Advance -yhdisteen. Yhdiste aktivoi ihon solutoimintaa ja parantaa ihon energiansaantia.

Urban Advance-yhdiste:
Karitevoi suojaa ihoa, mintun endorfiinit rauhoittavat ihoa ja sokerin probiootit tuovat iholle sen tarvitsemia ravintoaineita.

SAMPAR-ihonhoitosarjaan kuluvat tuotteet

ESSENTIALS
Kahdeksan kaikille ihotyypeille sopivaa perushoitotuotetta, jotka puhdistavat ja kosteuttavat ihoa. Tuotteiden vaikutus perustuu luonnosta saatuihin vaikuttaviin aineisiin, jotka ylläpitävät ihon tasapainoista toimintaa. Iho näyttää tuotteiden käytön jälkeen hyväkuntoiselta ja raikkaalta.

ESSENTIALS-tuotteet
1. Velvet Cleansing Milk -puhdistusemulsio 200 ml, suositushinta 25,00 euroa
2. Urban Express Mousse -puhdistusvaahto 100 ml, suositushinta 25,00 euroa
3. Skin Quenching Mist -kasvovesi 100 ml ja 200 ml, suositushinnat 16,00 euroa ja 25,00 euroa
4. Equalizing Foam Peel -kuorinta kasvoille 50 ml, suositushinta 63,00 euroa
5. Ultra Hydrating Fluid -kosteusemulsio 50 ml, suositushinta 73,00 euroa
6. So Much to Dew Day Cream -päivävoide 50 ml, suositushinta 45,00 euroa
7. So Much to Dew Midnight Mask -yönaamio 50 ml, suositushinta 40,00 euroa
8. 3 Day Weekend -kevyesti päivettävä geeliemulsio 30 ml, suositushinta 45,00 euroa

ESSENTIAL-linjan tähtituotteet

EQUALIZING FOAM PEEL -kuorinta
Bio-entsymaattinen kuorinta, joka vaikuttaa kahdessa minuutissa. Kuorinta sisältää runsaasti eteerisiä öljyjä ja entsymaattisia uutteita. Rakeeton kuorinta kuorii ihon hellävaraisesti.
Kuorinta-aine levitetään kostealle iholle silmänympärysihoa välttäen. Sen annetaan vaikuttaa kaksi minuuttia, jonka jälkeen tuote vaahdotetaan iholle veden kanssa ja huuhdotaan iholta huolellisesti. Kuorintaa suositellaan käytettäväksi 2-3 kertaa viikossa.

3 DAY WEEKEND -kevyesti päivettävä geeliemulsio
Iholle tervettä hehkua ja kevyen päivetyksen tuova hoitoemulsio, jonka vaikutus perustuu sen kykyyn aktivoida ihon omaa melaniinintuotantoa. Tämän lisäksi geelimäinen emulsio kosteuttaa ihoa tehokkaasti.
Tuote ei sisällä itseruskettavia aineosia, vaan sen vaikutus perustuu peptideihin, jotka aktivoivat ihon omaa melaniinintuotantoa.
3 DAY WEEKEND -geeliemulsiota levitetään aamuisin puhtaalle iholle. Ihon saama päivetys muodostuu viikon kuluessa tuotteen käytön aloittamisesta. Sävyn voimakkuus riippuu ihon kyvystä tuottaa melaniinia.

SO MUCH TO DEW MIDNIGHT MASK -yönaamio
Yökäyttöön suunniteltu naamio, jonka sisältämät vaikuttavat aineet palauttavat iholle sen oikean kosteustasapainon. Ohut kerros naamiota levitetään kasvoille naamiotuubin päässä olevan siveltimen avulla. Naamio saa vaikuttaa kasvoilla yön yli ja se huuhdotaan kasvoilta vasta aamulla.

PURE PERFECTION
Kuusi rasvoittuvalle iholle tarkoitettua ihoa puhdistavaa, sen toimintaa tasapainottavaa ja ihoa rauhoittavaa tuotetta.

PURE PERFECTION -tuotteet
1. Daily Dose Foaming Cleanser -vaahtoava puhdistustuote 125 ml, suositushinta 23,00 euroa
2. Poreless Magic Peel -uudistava ja puhdistava emulsio 30 ml, suositushinta 33,00 euroa
3. Barely There Moisture Fluid -tasapainottava kosteusemulsio 50 ml, suositushinta 36,00 euroa
4. Prodigal Pen -täsmähoito näppyihin 6 ml, suositushinta 23,00 euroa
5. Clear Solution Mask -puhdistava savinaamio 50 ml, suositushinta 36,00 euroa
6. Nocturnal Rescue Mask -yönaamio 30 ml, suositushinta 36,00 euroa

PURE PERFECTION -linjan tähtituotteet
NOCTURNAL RESCUE MASK -yönaamio
Nocturnal Rescue Mask muodostaa ihon pintaan ohuen, korjaavan kalvon, joka puhdistaa ja tasapainottaa ihoa. Naamio vähentää mustapäiden syntyä, pitää ihon mattapintaisena ja rauhoittaa ihon punoitusta. Naamiota levitetään iltaisin puhtaalle kasvojen ja kaulan iholle, minkä jälkeen se hierotaan kevyesti ihoon. Naamio jätetään vaikuttamaan yö ajaksi ja huuhdotaan iholta aamulla. Mikäli ihossa on epäpuhtauksia, levitetään naamion alle Poreless Magic Peel -uudistava ja puhdistava emulsio.

PORELESS MAGIC PEEL -uudistava ja puhdistava emulsio
Kevyesti kuoriva emulsio, joka puhdistaa huokosia, vähentää epäpuhtauksia ja ehkäisee uusien syntyä. Iho pysyy mattapintaisena, huokoset näyttävät aiempaa pienemmiltä ja ihon punoitus vähenee. Hoitoemulsiota levitetään puhtaalle iholle aamuin illoin.

COSMAKEUP
Välittömiä ja näkyviä tuloksia antavat hoitavat meikkituotteet

COSMAKEUP-tuotteet
1. Glamour Shot -korjaava, väritön meikkivoide 30 ml, suositushinta 45,00 euroa
2. Glamour Shot Matte Perfection -korjaava, väritön peitevoide 15 ml, suositushinta 29,00 euroa
3. Glamour Shot Eyes -korjaava, väritön peitevoide silmänympärysiholle 10 ml, suositushinta 33,00 euroa

GLAMOUR SHOT -korjaava, väritön meikkivoide
Ensimmäinen väritön meikkivoide, joka levitetään kosteusvoiteen päälle. Tuote häivyttää välittömästi ryppyjä ja juonteita sekä tasoittaa ihon väriä. Ihon punoitus vähenee ja huokoset näyttävät aiempaa pienemmiltä. Tuote jättää iholle mattapinnan. Pitkäaikaisessa käytössä tuote madaltaa juonteita ja kiinteyttää ihoa.
Käyttö:
Pieni määrä Glamour Shot -voidetta levitetään tasaisesti kosteusvoiteen päälle kasvojen keskeltä ulospäin. Glamour Shotin päälle voidaan levittää meikkipuuteri, nestemäistä meikkivoidetta ei suositella, koska se voi rullaantua Glamour Shotin päälle levitettäessä.

GLAMOUR SHOT MATTE PERFECTION -väritön peitevoide
Talirauhasen toimintaa tasapainottava ja ihon kiillottomana pitävä peitevoide, joka vähentää silminnähden huokosten näkyvyyttä ja tasoittaa ihonväriä. Glamour Shot Matte Perfection levitetään kosteusvoiteen päälle. Sen voi levittää joko koko kasvoille tai ainoastaan kasvojen T-alueelle. Tuotetta voidaan käyttää yksinään tai puuterimaisen meikin alla. Sillä voidaan myös korjailla ihon kiiltäviä alueita päivän mittaan.

GLAMOUR SHOT EYES -korjaava, väritön peitevoide silmänympärysiholle
Minuutissa toimiva monivaikutteinen tuote silmänympärysiholle. Glamour Shot Eyes kirkastaa ihoa ja poistaa silmänalusten tummuutta, se häivyttää juonteita ja tasoittaa ryppyjä. Lisäksi se kiinnittää silmämeikin. Glamour Shot Eyes levitetään silmänympärysvoiteen päälle. Pakkauksessa olevan applikaattorin avulla pieni määrä tuotetta laitetaan silmien ulko- ja sisänurkkaan, kulmakarvojen alle sekä liikkuvalle luomelle. Näin saadaan aikaan tehokas lifting-vaikutus. Tuotteen annetaan kuivahtaa muutama minuutti, minkä jälkeen voidaan haluttaessa tehdä silmämeikki.

AGE ANTIDOTE
Anti-age-tuotteet ikääntymisen merkkejä vastaan
Laadukas hoitolinja naisille, jotka haluavat jättää ikääntymisen merkit menneisyyteen.

AGE ANTIDOTE -tuotteet
1. Lavish Dream Cream -hoitovoide 50 ml, suositushinta 109,00 euroa
2. The Impossible C-rum -tehohoito 30 ml, suositushinta 77,50 euroa
3. Vivid Radiance Serum -tehohoito 30 ml, suositushinta 74,00 euroa
4. Eye Rule -päiväkäyttöön tarkoitettu silmänympärysvoide 10 ml roll-on, suositushinta 63,00 euroa
5. Splendid Eyes Elation -yökäyttöön tarkoitettu silmänympärysvoide 10 ml, suositushinta 57,00 euroa
6. First Hand Cream -käsivoide 50 ml, suositushinta 35,00 euroa
7. Nocturnal Line Up Mask -yönaamio 50 ml, suositushinta 79,00 euroa

AGE ANTIDOTE -linjan tähtituotteet
NOCTURNAL NIGHT MASK
-yönaamio
Yön ajaksi vaikuttamaan jätettävä naamio, joka kiinteyttää ihoa ja tasoittaa juonteita. Naamio aktivoi kollageenin, elastiinin ja hyaluronihapon muodostumista ihossa. Iho näyttää aamulla virkistyneeltä ja levänneeltä. Nocturnal Night Mask -naamio levitetään illalla kasvojen ja kaulan iholle ja sen annetaan vaikuttaa kasvoilla yön ajan. Naamio huuhdotaan iholta aamulla. Naamion vaikutusta voidaan tehostaa levittämällä sen alle The Impossible C-rum -tehohoito. Jos iho on erittäin kuiva, suositellaan naamion päälle levitettäväksi Lavish Dream Cream -hoitovoide.

THE IMPOSSIBLE C-RUM -tehohoito
Ihon ikääntymisen merkkejä sekä ehkäisevä että korjaava tehohoito, joka toimii ihon kulloistenkin tarpeiden mukaan. Se sisältää 24 % aktiivista anti-age-yhdistettä, joka kiinteyttää ihoa, selkeyttää kasvonpiirteitä, kirkastaa ja tasoittaa ihon väriä sekä palauttaa iholle sen nuoruuden hehkun. Koska seerumi huomioi ihon kulloisetkin tarpeet, sitä voidaan suositella kaikenikäisille ja kaikille ihotyypeille.
The Impossible C-rum -tehohoitoa levitetään aamuin ja/tai illoin puhdistetulle kasvojen ja kaulan iholle. Hoitotiivisteen päälle levitetään hoitovoide.

FIRST HAND CREAM -käsivoide
Erityisesti aikuisille naisille suunniteltu käsivoide, joka palauttaa käsien iholle täyteläisyyttä ja kiinteyttää kämmenselän ihoa. Voide tasoittaa juonteita ja häivyttää pigmenttiläiskiä. Käsivoidetta suositellaan 35+ ikäisille naisille, jotka haluavat saada kämmenselkänsä ja kätensä näyttämään aiempaa nuorekkaammilta. First Hand Cream -käsivoidetta levitetään käsiin ja erityisesti kämmenselkiin. Voide hierotaan ihoon kevyin pyöröliikkein.

WINSOME BODY
Kiinteyttävät ja virkistävät vartalonhoitotuotteet
Tuotteet virkistävät ja vahvistavat vartalon ihoa sekä palauttavat sille sen pehmeyden ja joustavuuden.

WINSOME BODY -linjan tuotteet
1. Lap of Luxury Sea Scrub -vartalonkuorinta 200 ml, suositushinta 56,00 euroa
2. Dew It Again Shower Gel -suihkugeeli 150 ml, suositushinta 23,00 euroa
3. Joyous Body Milk -vartaloemulsio 150 ml, suositushinta 49,00 euroa
4. 3 Day Weekend Body -kevyesti päivettävä vartaloemulsio 125 ml, suositushinta 45,00 euroa
5. Lift Me Up Bust Cream -rintavoide 50 ml, suositushinta 74,00 euroa

LAP OF LUXURY SEA SCRUB -vartalonkuorinta
Aromaattisia öljyjä ja merisuolaa sisältävä vartalonkuorinta, joka puhdistaa ihoa ja irrottaa sen pinnasta liiallista kuollutta solukkoa. Iho tuntuu vartalonkuorinnan jälkeen pehmeältä ja sileältä. Vartaloniho suositellaan kuorittavaksi 1-2 kertaa viikossa suihkun tai kylvyn yhteydessä.

DEW IT AGAIN SHOWER GEL -suihkugeeli
Eteerisiä öljyjä sisältävä suihkugeeli, joka puhdistavien ominaisuuksien lisäksi rauhoittaa ja tasapainottaa mieltä. Sopii käytettäväksi päivittäin.

JOYOUS BODY MILK -vartaloemulsio
Vartaloemulsio ylläpitää ihon oikeaa kosteustasapainoa, kiinteyttää ihoa ja parantaa sen joustavuutta. Lisäksi tuote vahvistaa ihon rakennetta. Sopi päivittäiseen käyttöön sekä käytettäväksi raskauden aikana.

3 DAY WEEKEND BODY -vartaloemulsio
Vartaloemulsio, joka kosteuttaa tehokkaasti ihoa ja antaa vartalon iholle kevyen sävyn ja luonnollista hehkua. Tuote ei sisällä itseruskettavia aineosia, vaan sen vaikutus perustuu sen kykyyn aktivoida ihon omaa melaniinintuotantoa. Vartaloemulsiota voidaan käyttää ennen lomaa valmistamaan iho auringonottoon, loman aikana täydentämään rusketusta ja loman jälkeen pidentämään rusketuksen kestoa iholla. 3 Day Weekend Body -vartaloemulsiota käytetään päivittäin vartaloemulsion tapaan. Kevyt, luonnollinen sävy muodostuu iholle noin viikon kuluttua käytön aloittamisesta. Sävyn syvyys riippuu ihon omasta melaniininmuodostuksesta.

LIFT ME UP BUST CREAM -rintavoide
Rintojen ihoa ja rintoja kannattavaa kudosta vahvistava voide, joka kiinteyttää ihoa ja lisää sen napakkuutta ja joustavuutta. Voide ehkäisee myös raskausarpien muodostumista rintoihin. Rintavoidetta levitetään rinnoille, dekolteelle ja kaulalle aamuin ja/tai illoin.

SAMPAR-ihonhoitotuotteet ovat myynnissä Viking Linen -laivoilla sekä yksityisillä kosmetologeilla.

Tuotekuvat saa ladattua oheisista linkeistä:

SAMPAR Essentials: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=11905-lfdblbdigg&l=FI

SAMPAR Pure Perfection: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=11906-fhcgmffjbg&l=FI

SAMPAR Cosmakeup: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=11907-ebfafcmllj&l=FI

SAMPAR Age Antidote: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=11908-ccefihdldg&l=FI

SAMPAR Winsome body: http://www.bernerbrandbank.fi/?cart=11910-ijilfeceia&l=FI

Lisätiedot:
BERNER OY, kulutustavarat-osasto
Anne Sario, puh. 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@berner.fi
Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi
Kuvausnäytteet:
Maria Ovaskainen, puh. 0207 91 4274, sähköposti: maria.ovaskainen@berner.fi

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta:

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs, philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn-lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat

Pikafaktat

SAMPAR on ranskalainen, selektiivinen ihonhoitosarja, jonka tuotteet on suunniteltu antamaan kiireiselle city-naiselle välittömiä hoitotuloksia sekä pitkäaikaisia ihonhoidollisia vaikutuksia.