• Berner Oy/

SENSAI Cellular Perforamnce - ikääntymisen merkkejä kokonaisvaltaisesti hoitava ihonhoitosarja

CELLULAR PERFORMANCE

Miksi kaksoiskosteutus?

Kaksoiskosteutuksen avulla iho saadaan parhaalla mahdollisella tavalla vastaanottamaan käytettävien hoitotuotteiden vaikutus.

SENSAIn kaksoiskosteutus on kaksivaiheinen tapa hoitaa ihoa. Emulsion tai voiteen aktiiviset aineet eivät imeydy hyvin kuivaan ihoon. Siksi iho pohjustetaan ja kosteutetaan ensin hoitovedellä ja sen jälkeen emulsio tai voide levitetään iholle. Näin hoitotuotteiden vaikuttavat aineet imeytyvät hyvin ihoon ja iho saa niistä parhaan mahdollisen hyödyn.

CELLULAR PERFORMANCE on Koishimaru Silk EX -silkkiuutetta sisältävä, ikääntymisen merkkejä kokonaisvaltaisesti hoitava ihonhoitosarja.

Kaksoiskosteutus: kaksivaiheinen tapa kosteuttaa ja hoitaa ihoa

SENSAI uskoo, että ihon pitää saada riittävästi kosteutta, jotta ihonhoitotuotteet voisivat vaikuttaa ihossa parhaalla mahdollisella tavalla. Iho, jossa ei ole riittävästi kosteutta ei ota kunnolla vastaan emulsioiden ja voiteiden sisältämiä vaikuttavia aineita. Jos iholle levitetään ensin runsaasti kosteutta sisältävää tuotetta, ihon pinta muuttuu vastaanottavaiseksi hoitotuotteille ja niiden sisältämille vaikuttaville aineille. Kaksoiskosteutus on kaksivaiheinen ihonhoitomenetelmä, jossa iho ensin valmistetaan hoitoveden avulla ja vasta sen jälkeen iholle levitetään joko emulsio tai voide.
SENSAI CELLULAR PERFORMANCE -ihonhoitolinjan tuotteet eivät ainoastaan täytä ihoa sen tarvitsemalla kosteudella, vaan ne häivyttävät sen lisäksi ryppyjä, kiinteyttävät ihoa ja kirkastavat ja tasoittavat sen väriä. Lopputuloksena on kaunis, hoidetun näköinen silkinpehmeä iho.

SENSAI CELLULAR PERFORMANCE -hoitolinjan tuotteet hoitavat kokonaisvaltaisesti kaikkia ikääntymisen mukanaan tuomia muutoksia ihossa
Iän myötä iho tarvitsee kokonaisvaltaista hoitoa erilaisia ikääntymisen mukanaan tuomia muutoksia vastaan. CELLULAR PERFORMANCE -ihonhoitolinja hoitaa tehokkaasti viittä tärkeintä iän mukanaan tuomaa muutosta ihossa: ihon kuivumista, ihon veltostumista, ryppyjä, juonteita ja ihon värin elottomuutta. Uudistuneet koostumukset ja tuotteiden sisältämä Advanced CPX Vital Extract
-yhdiste saavat tuotteet hoitamaan ikääntyvän ihon ongelmia entistä tarkemmin ja tehokkaammin.

Advanced CPX Vital Extract -yhdiste, entistä tehokkaampaa hoitoa ikääntyvälle iholle
Iän mukanaan tuomat viisi tärkeintä muutosta ihossa ovat: ihon kuivuminen, ihon veltostuminen, rypyt, juonteet ja ihon värin muuttuminen elottomaksi. Ikääntymisen merkkejä ihossa hoitava SENSAIn CPX Vital Extract -yhdiste tunnetaan näitä ongelmia hoitavista ominaisuuksistaan. Kyseinen yhdiste on uudistunut ja vaikuttaa nyt erityisesti myös veden liikkumiseen ihossa. Vesihän vie mukanaan ihoon ja kuljettaa ihossa voiteiden sisältämiä vaikuttavia aineita.
SENSAI löysi tutkimuksissaan vesikrassiuutteen, jolla on kyky lisätä vedenkulkuun liittyvien proteiinien määrää ihossa. Nämä proteiinit muodostavat solukalvolle pieniä aukkoja, jotka nopeuttavat ja parantavat veden kulkua ihossa. Valitettavasti näiden proteiinien määrä vähenee iän myötä.

Advanced CPX Vital Extract -yhdisteeseen lisätty vesikrassiuute auttaa tuotteiden sisältämiä vaikuttavia aineita kulkeutumaan tasaisesti kaikkialle ihoon. Ihon kosteuspitoisuus paranee, iho kiinteytyy, ihon väri kirkastuu ja rypyt ja juonteet muuttuvat vähemmän näkyviksi.
CELLULAR PERFORMANCE -hoitolinjan kosteuttavaa vaikutusta tehostaa tuotteisiin lisätty Koishimaru Silk EX -silkkiuute, joka tehostaa hyaluronihapon muodostumista niin dermiksessä kuin epidermiksessäkin.

CELLULAR PERFORMANCE -hoitolinjaan kuuluvat tuotteet

LOTION-hoitovedet
Lasipullo 125 ml, suositushinta 71,70 euroa, lasipullo 60 ml, suositushinta 39,00 euroa*
Kaksoiskosteutuksen ensimmäiseen vaiheeseen kuuluva hoitotuote, joka aloittaa ihon anti-ageing-hoidon täyttämällä ihon kosteusvarastot ja valmistamalla ihon vastaanottamaan sitä seuraavat hoitotuotteet. Hoitovettä hierotaan runsaasti kasvojen ja kaulan iholle aamuin illoin. Hoitoveden jälkeen iholle levitetään emulsio ja/tai voide.

LOTION I (LIGHT): normaalille, rasvaiselle ja sekaiholle sopiva hoitovesi.
LOTION II (MOIST): normaalille, kuivalle ja erittäin kuivalle iholle sopiva hoitovesi.
* 60 ml koko saatavilla ainoastaan LOTION II -hoitovedestä.

EMULSION-hoitoemulsiot
Lasipullo 100 ml, suositushinta 105,40 euroa, lasipullo 50 ml, suositushinta 58,70 euroa*
Kaksoiskosteutuksen toiseen vaiheeseen kuuluva hoitotuote, joka täydentää ihon kokonaisvaltaisen anti-age-hoidon. Emulsiot ikään kuin kietovat ihon silkkihuntuun, täyttävät sen kosteudella ja ihon kuntoa parantavilla vaikuttavilla aineilla. Iho tuntuu emulsion levittämisen jälkeen silkinpehmeältä ja täydellisesti kosteutetulta. Emulsiota levitetään kasvojen ja kaulan iholle aamuin illoin hoitoveden käytön jälkeen.

EMULSION I (LIGHT): normaalille, rasvaiselle ja sekaiholle sopiva hoitoemulsio.
EMULSION II (MOIST): normaalille ja kuivalle iholle sopiva hoitoemulsio.
EMULSION III (SUPER MOIST): kuivalle ja erittäin kuivalle iholle sopiva hoitoemulsio.
* 50 ml koko saatavilla ainoastaan LOTION II -hoitoemulsiosta.

CREAM-hoitovoide, lasipurkki 40 ml, suositushinta 131,20 euroa
CELLULAR PERFORMANCE -hoitolinjan uudistunut CREAM-hoitovoide sopii erityisen hyvin kuivalle ja karhealle iholle. Sen uudistettu koostumus sisältää Advanced CPX Vital Extract -yhdisteen ja korkean pitoisuuden hyaluronaatti/kollageeni-aktivaattoria, jotka kosteuttavat ja kiinteyttävät ihoa erityisen tehokkaasti. Ylellisen täyteläisen tuntuinen CREAM-hoitovoide kietoo ihon silkinpehmeään kosteushuntuun, pitäen ihon kimmoisana ja joustavana sekä silkkimäisen kuulaana.

SENSAIn uusiutunut CELLULAR PERFORMANCE -ihonhoitolinja on myynnissä elokuussa 2014.

Tuotekuvat saa ladattua oheisesta linkistä:

BERNER OY, kulutustavarat-osasto
Anne Sario, puh. 0207 91 4322, sähköposti: anne.sario@benrer.fi
Maria Rämö, puh. 0207 91 4527, sähköposti: maria.ramo@berner.fi
Kuvausnäytteet:
Maria OVaskainen, puh. 0207 91 4274, sähköposti: maria.ovaskainen@berner.fi

Uusimmat tiedotteemme löytyvät osoitteesta:

Berner Kulutustavarat on myynnin ja markkinoinnin moniosaaja, joka tuntee suomalaisen kuluttajan tarpeet. Tuotevalikoimaan kuuluvat Bernerin omat päivittäistavaramerkit sekä maahantuodut kansainväliset kosmetiikkamerkit. Osaston kotimaisia tuotemerkkejä ovat Herbina, Ainu, XZ, LV, Oxygenol, Rajamäen, Korrek ja Lasol. Johtavana kosmetiikan maahantuojana Berner edustaa Suomessa myös monia kansainvälisiä merkkejä, kuten Calvin Klein, Chloé, Clarins, Gatineau, IsaDora, Mavala, Marc Jacobs,  philosophy, Rimmel, Sally Hansen ja Sensai. Maahantuotujen tuotteiden valikoimaan kuuluvat myös Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn -lastentarvikkeet sekä Omron-hyvinvointituotteet. www.berner.fi/kulutustavarat