TIEDOTE Juuston ja wasabi-tahnan makuja snacks-tuotteisiin

Lorenz Cheese Bagettis on patongin muotoinen rapea suolakeksi, joka on maustettu herkullisella juustoaromilla. Lorenz Wasabi Peanuts hemmottelee makuhermoja pienellä potkulla: täyteläisen makuisia maapähkinöitä peittää rapea wasabikuorrutus. Kummatkin uutuudet sopivat erinomaisesti niin illanistujaisiin tarjottavaksi kuin pikkunaposteluun suolaisen nälän yllättäessä.

Laadukkaiden snacks-tuotteiden valmistaja Lorenz tuo kaksi maistuvaa uutuutta kevään juhliin. Suolaiset pikkupurtavat sopivat myös kesäisille piknikeille tai vaikkapa rannalle eväskoriin.

Lorenz Cheese Bagettis -suolakeksi on täyteläinen, juuston makuinen uutuus. Pienen patongin muotoinen naposteluherkku on suosikki niin tyylikkäällä juustotarjottimella kuin kotiteatterin jalkapallo-ottelun tarjoiltavana.

Lorenz Wasabi -pähkinä on tulinen napostelu- ja välipalatuote aasialaisista mauista pitävälle. Korkealaatuiset maapähkinät on kuorrutettu rapealla, vihreällä wasabitahnan makuisella päällysteellä. Herkullisessa maussa yhdistyy maapähkinän lempeys voimakkaaseen wasabiin koukuttavalla tavalla.

Tuote
Lorenz Cheese Bagettis 85 g, hinta noin 1,20 euroa
Lorenz Wasabi Pähkinä 100 g, hinta noin 2,20 euroa

Myyntipäällikkö Rikhard Berner, puh. 0207 91 4335, rikhard.berner@berner.fi