Viljelijän Berner laajentaa valikoimaansa Yaran lannoitteisiin

Viljelijän Berner aloittaa peltolannoitteiden myynnin uuden lannoitekauden käynnistyessä. Bernerin uutena kumppanina lannoitemyynnissä on Yara Suomi.

Viljelijän Berner laajentaa tuotevalikoimaansa aloittamalla peltolannoitteiden myynnin suoraan viljelijöille. Lannoitetoimittajaksi valikoitui Yara sen tuotteiden korkean laadun, toimitusvarmuuden sekä kilpailukyvyn perusteella.

- Olemme arvioineet tarkasti useita vaihtoehtoja lannoitetoimittajaa valitessamme. Lannoitteet ovat yksi tärkeimmistä tuoteryhmistä kun tarjoamme ratkaisuja peltoviljelyyn. Emme halunneet tehdä kompromisseja tuotteiden laadun, valikoiman laajuuden tai tuotteiden varman saatavuuden suhteen. Tämänkin kevään hankalat olosuhteet ovat osoittaneet, että kun kylvöpäiviä on niukasti, on kaiken toimittava moitteettomasti. Tällöin myös lannoitteiden tasalaatuisuudella ja toimivuudella kylvökoneissa on suuri arvo, toteaa Viljelijän Berner -liiketoiminnasta vastaava johtaja Kalle Erkkola Berneriltä.

- Berner on  kehittänyt pitkään suomalaista viljelyä kasvinsuojelun saralla. Uskomme, että yhdistämällä tähän asiantuntijuuteen nyt myös lannoiteosaamisen syntyy hyvä, viljelijöitä hyödyttävä kokonaisuus, toteaa Yara Suomen toimitusjohtaja Tero Hemmilä.

Viljelijän Berner aloittaa peltolannoitteiden myynnin heti uuden lannoitekauden käynnistyessä.

Lisätietoja:

Osastonjohtaja Kalle Erkkola, Berner Oy, p. 050 341 4848, kalle.erkkola@berner.fi

Toimitusjohtaja Tero Hemmilä, Yara Suomi Oy, p. 0400 522012

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu vakavarainen suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Toimintaamme ohjaa halu tarjota asiakkaillemme vain parhaita tuotteita ja parasta palvelua. Konsernimme liikevaihto vuonna 2014 oli 275,9 miljoonaa euroa, omavaraisuusaste 78,6 % ja henkilöstömäärä 517. Pääkonttorimme, tuotekehityksemme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa ja Baltiassa.
Lisätietoja: berner.fi

Viljelijän Berner on uusi viljelijöille maatalouden tuotantotarvikkeita tarjoava suoramyyntiorganisaatio. Lisätietoja: viljelijanberner.fi