XZ-uutuusshampoon tähtenä loistaa Risto Räppääjä

Parhaillaan elokuvateattereissa menestystä niittävä Risto Räppääjä piristää nyt myös suomalaisperheiden suihkuhetkiä. XZ Risto Räppääjä 2 in 1 -shampoo on hellävarainen koko perheen käyttöön sopiva shampoo, joka samalla pesee sekä hoitaa hiukset. Shampoon tuoksuna on pirteä kola.

Suomalaisten suosikkihahmo Risto Räppääjä on tänä vuonna toden teolla valloittanut ympäri Suomen. Järjestyksessään kolmas Risto Räppääjä -elokuva, ”Risto Räppääjä ja viileä Venla”, kolkuttelee jo kotimaisen elokuvan katsojaennätyksiä.

Samaan aikaan vauhdikas Risto Räppääjä seikkailee myös suomalaisten kylpyhuoneissa. Jo aiemmin tänä vuonna Oxygenol Risto Räppääjä -hammastahnojen myötä alkanut seikkailu jatkuu nyt XZ Risto Räppääjä 2 in 1 -shampoolla. Oxygenol Risto Räppääjä -hammastahnat on suunniteltu erityisesti kouluikäisten hampaille ja XZ Risto Räppääjä -shampoo soveltuu koko perheen hiusten hoitoon.

XZ Risto Räppääjä 2 in 1 -shampoo on todellinen suihkuhetkien piristys. Se on hellävarainen shampoo, joka pesee ja samalla hoitaa hiukset. Se tekee hiuksista helposti kammattavat ja vähentää takkuja. Riston rento rummuttelu purkin kyljessä antaa iloisen tahdin hiustenpesuun ja virkistävän erilainen sitruunainen kolatuoksu miellyttää niin lasten kuin aikuistenkin makua.

Muiden XZ-tuotteiden tapaan XZ Risto Räppääjä 2 in 1 -shampoo on kehitetty suomalaisten hiusten tarpeisiin ja valmistettu Heinävedellä. Shampoolle on myönnetty avainlippu eikä se sisällä silikonia tai silikoniyhdisteitä.

Tuotteet
XZ Risto Räppääjä 2 in 1 -shampoo, koko 250 ml, hinta noin 2,90 euroa
Oxygenol Risto Räppääjä -hammastahna, koko 50 ml, hinta noin 2,30 euroa

Lisätiedot
Tuoteryhmäpäällikkö Päivi Räty-Tarkkanen, puh. 0207 91 4263, paivi.raty-tarkkanen@berner.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Elina Seppänen, puh. 0207 91 4522, elina.seppanen@berner.fi

www.xz.fi

Tiedotteet, kuvat, näytteet ja kemistien asiantuntijahaastattelut
Viestintäpäällikkö Mikaela Nyman, puh. 0207 91 4669, mikaela.nyman@berner.fi

Kuvat osoitteesta

Berner Oy, puh. 0207 91 00

Jälleenmyynti
Tavaratalot ja marketit huhtikuusta 2012 alkaen

Berner Osakeyhtiö on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta on kansainvälistä. Berner on myynnin ja markkinoinnin erikoisosaaja, joka toimii usealla eri alalla. Bernerin pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa. Baltiassa ja Ruotsissa asiakkaita palvelevat Bernerin tytäryhtiöt. Vuonna 2010 konsernin liikevaihto oli noin 279 MEUR ja henkilöstön määrä 530.

Berner Kulutustavarat -osaston toiminnassa on keskeistä suomalaisen kuluttajan tarpeiden ymmärtäminen ja paikallinen markkinaosaaminen. Tuotevalikoimamme koostuu kotimaisista oman tuotannon brändeistä ja tunnetuista kansainvälisistä tuotemerkeistä. Bernerin omat brändit kehitetään ja valmistetaan Suomessa. Osastomme kotimaisia tuotemerkkejä ovat Ainu, Herbina, Korrek, Lasol, LV, Mariderm, Oxygenol, Rajamäen sekä XZ. Toimimme myös monien kansainvälisten merkkien edustajana Suomessa. Olemme Suomen johtava kosmetiikan maahantuoja. Lisäksi tuontivalikoimaamme kuuluvat muun muassa Kikkomanin ja Saclán elintarvikkeet, BabyBjörn-lastentarvikkeet sekä hyvinvointituotteiden edelläkävijä Omron.

Hellävarainen shampoo, joka pesee ja samalla hoitaa hiukset.
Tekee hiuksista helposti kammattavat ja vähentää takkuja.
Sitruunainen kolatuoksu miellyttää niin lasten kuin aikuistenkin makua.