Nimbus C9 maailman ensiesittelyssä Uiva Flytande venenäyttelyssä

Torstaina 16.8.2018 tulemme esittelemään Nimbuksen uuden WTC-mallisarjan kolmannen mallin.

Nimbus C9 maailman ensiesittely tapahtuu Uiva Flytande venenäyttelyssä Bike & Boat Worldin osastolla torstaina 16.8. klo 13:00.

Nimbus C9 on 9,35m pitkä, ympärikäveltävä monikäyttövene. Uusi Commuter (C) 9, on kolmas vene Nimbuksen 8 veneen WTC-sarjasta. Tammikuussa 2018 lanseerattiin Weekender (W) 9, Maaliskuussa Tender (T) 9.

Vene on varusteltavissa sekä 250-350hv ulkoperämoottorilla- että 300-350hv sisäperämoottorilla. Sisäperämoottoreista valittavana on Volvo Penta V8-350 sekä V8-300 CE/DPS moottori.

Veneen tiedot:

• Ilmavoideltu porraspohja
  • Olematon liukukynnys ja terävä keula
  • Suunniteltu ja rakennettu merikelpoisuutta ja ajotuntumaa ajatellen.
  • Huippunopeus +40 solmua
  • Keulapotkuri, Garmin 10” karttaplotteri, Zip-Wake Dynamic trimmi sekä kattoluukku vakiovarusteina
  • Ympärikäveltävä hytti
  • Tuplavuode
  • Erillinen WC
  • Kojetaulussa mahdollisuus kahdelle 12” karttaplotterille

Tekniset tiedot:

• Pituus: 9,35m
  • Leveys: 2,95m
  • Polttoainetankki: 320 litraa
  • Vesitankki: 80 litraa
  • CE-kategoria: C8
  • Nukkumapaikat  2
  • Huippunopeus +40 solmua

Oskar Holmström, Boat World
puh. 0407155660
oskar.holmstrom@boatworld.fi

Avainsanat:

Yrityksestä

Otto Brandt-konserniin kuuluva Bike & Boat World on Suomen johtava moottoripyörien, mönkijöiden ja veneiden vähittäismyyntiketju, jolla on toimipisteet Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Vantaalla. Bike & Boat World -liikkeistä myydään kauden aikana yli 3000 motorisoitua tuotetta. Työntekijöitä on tällä hetkellä 50 henkeä ja liikevaihtomme on yli 26 miljoonaa euroa. Edustuksiamme ovat muunmuassa: Honda, KTM, Vespa, Victory, Indian, Polaris, Piaggio, Aprilia, Derbi, Gilera, Ligier, Arai, Silver, Terhi, SeaStar, AMT, Faster, Yanmar, Nimbus, Paragon, XO, Nord Star, Zero, Bultaco, Rukka, Halvarsson, Dainese, Airoh, AGV ja Scott.