Muistutus: Suomen 1. CDO-barometrin julkistustilaisuus tiistaina 24.1.2017

Report this content

Ohjelmistotalo Bilot kutsui Suomen digitaalisesta muutoksesta vastaavat johtajat, Chief Digital Officerit, vuosittaiseen CDO-barometriin loka-marraskuussa 2016. Vuosittainen tutkimus on hyvä keino seurata digitalisaatiota uuden ammattiryhmän kautta. Noin 85% suomalaisyhtiöistä ei ole vielä palkannut digijohtajaa ja vasta neljännes harkitsee sitä.

Tervetuloa kuulemaan tutkimuksen tuloksista aamukahvin äärelle huomenna tiistaina 24.1.2017 kello 8.15 - 9.00 Korjaamon Vintille osoitteeseen: Töölönkatu 51 A-B, 00250 Helsinki.

Media on tervetullut myös lounastilaisuuteen, johon tutkimuksen kohderyhmä on kutsuttu 24.1. kello 9.30 alkaen. Lounastilaisuudessa mukana mm. Mielensäpahoittaja Tuomas Kyrö ja Googlen maajohtaja Antti Järvinen. Tilaisuudessa esiintyy myös seikkailupurjehtija Kari "Ruffe" Nurmi.

Jos osallistut lounastilaisuuteen, ilmoittauduthan etukäteen osoitteeseen: terhi.jaakkola@bilot.fi

Median omille aamukahveille ei tarvitse ilmoittautua.

Lisätietoja ja haastatteluja antaa Bilotin toimitusjohtaja Mika Tanner 24.1.2017 kello 12.00 eteenpäin.

Mika Tanner, CEO
Email: mika.tanner@bilot.fi
Twitter: @MikaTanner

Bilot on vuonna 2005 perustettu ohjelmistotalo ja kasvuyritys. Teemme asiakkaillemme raskaan sarjan kokonaisratkaisuja. Sytymme, kun pääsemme vetämään täyden setin älykkäistä käyttöliittymistä asiakasymmärryksen kautta integroituihin ERP-prosesseihin asti. Rakennamme huomisen liiketoimintaympäristöjä jo tänään. Meidät tunnetaan kyvystämme tunnistaa merkittävimmät innovaatiot ja valmiuksistamme toteuttaa ne äärimmäisen laadukkaasti. Bilot on henkilöstön omistuksessa ja sen toimipisteet sijaitsevat Helsingin Ruoholahdessa sekä Puolan Poznanissa. Yrityksen liikevaihto oli 15 MEUR vuonna 2016 ja sen palveluksessa on 120 alan lahjakkuutta, luovimpia ajattelijoita ja terävimpiä näkijöitä.

Avainsanat: