Suomen ensimmäinen CDO-barometri käynnistyy.

Bilot selvittää, mikä valvottaa digijohtajaa öisin.

Bilot on kutsunut Suomen digitaalisesta muutoksesta vastaavat johtajat, Chief Digital Officerit, mukaan vuosittaiseen CDO-barometriin.

Bilotin tavoite on selvittää, millaisessa roolissa ja millaisissa organisaatioissa maamme muutosjohtajat toimivat ja ennen kaikkea ottaa selville, millaisten haasteiden kanssa digijohtajat tällä hetkellä painivat.

Vuosittainen tutkimus on hyvä keino seurata digitalisaatiota tämän uudenlaisen ja varsin kasvavan ammattiryhmän kautta. Kuten Kauppalehti taannoin kertoi, 88% suomalaisyhtiöistä ei ole vielä palkannut digijohtajaa ja vain neljännes harkitsee sitä. Edelläkävijät ovat siis prosessissa hyvin pitkällä palkatessaan CDO:n.

Tutkimuksessaan Bilot kysyy muun muassa, onko CDO strategisena muutosjohtajana yrityksen johtoryhmässä. Nähdäänkö digitalisaatio uhkana vai mahdollisuutena? Onko se olemassa olevan liiketoiminnan reaktiivista sopeuttamista vai uuden liiketoiminnan disruptiivista kehittämistä? Ovatko yritykset digitalisaation isäntiä vai renkejä?

Ensimmäisen CDO-barometrin mittaustulos julkistetaan tammikuussa, jolloin Bilot järjestää Helsingissä myös lehdistötapaamisen tuoreista tutkimustuloksista.

Osallistu keskusteluun! @BilotOy #cdobarometri

Oletko CDO? Osallistu tutkimukseen ennen 20.11.!

Mika Tanner, CEO
Email: mika.tanner@bilot.fi
Twitter: @MikaTanner

Bilot on vuonna 2005 perustettu ohjelmistotalo ja kasvuyritys. Teemme asiakkaillemme raskaan sarjan kokonaisratkaisuja. Sytymme, kun pääsemme vetämään täyden setin älykkäistä käyttöliittymistä asiakasymmärryksen kautta integroituihin ERP-prosesseihin asti.
Rakennamme huomisen liiketoimintaympäristöjä jo tänään. Meidät tunnetaan kyvystämme tunnistaa merkittävimmät innovaatiot ja valmiuksistamme toteuttaa ne äärimmäisen laadukkaasti. Bilot on henkilöstön omistuksessa ja sen toimipisteet sijaitsevat Helsingin Ruoholahdessa sekä Puolan Poznanissa. Yrityksen liikevaihto oli 15 MEUR vuonna 2015 ja sen palveluksessa on 120 alan lahjakkuutta, luovimpia ajattelijoita ja terävimpiä näkijöitä.

Mika Tanner, CEO
Email: mika.tanner@bilot.fi
Twitter: @MikaTanner

Bilot Oy on asiakassuuntautunut ja innovatiivinen IT- palveluyritys. Haluamme edistää asiakkaidemme liiketoimintasovellusten käytettävyyttä, parantaa liiketoimintaprosesseja sekä tehostaa päätöksentekoprosessia tukevaa tiedonkulkua. Bilotin perustivat vuonna 2005 alan johtavat asiantuntijat. Olemme uranuurtaja uusien SAP- ja Microsoft-ratkaisuihin perustuvien sovellusten kehittämisessä ja niiden ensiluokkaisessa käyttöönotossa. Vuonna 2012 Bilotin liikevaihto oli 12 miljoonaa euroa vuonna. Työntekijöitä yrityksessä on noin 100. www.bilot.fi

Avainsanat:

Pikafaktat

Suomen ensimmäinen CDO-barometri käynnistyy. Bilot selvittää, mikä valvottaa digijohtajaa öisin.