Uusi Bisolvon Strong limaiseen yskään

Bisolvon-yskänlääkkeen tuoteperhe laajeni vahvemmalla, limaisen yskän hoitoon tarkoitettavalla Bisolvon Strong -lääkkeellä. Bisolvon Strong sisältää 1,6 mg/ml vaikuttavaa ainetta, bromiheksiiniä. Bromiheksiini ohentaa hengitysteissä olevaa limaa juoksevammaksi, jolloin liman pois yskiminen helpottuu. Bisolvon Strongilla limaisen yskän hoito onnistuu aiempaa pienemmällä yskänlääkkeen määrällä. Bisolvon Strong on alkoholiton ja sokeriton. Bisolvon Strongia myydään apteekeissa ilman reseptiä 125 ml:n pulloissa, joissa on mukana lääkemitta. Yskänlääkkeen maku on suklaa-kirsikka. Tuotteen sopivuus on syytä varmistaa apteekissa ja tutustua hyvin pakkausselosteeseen. Lääkkeen markkinoija on Boehringer Ingelheim.

Yrityksestä

Boehringer Ingelheim Finland Ky on yksi maailmanlaajuisen lääkeyrityksen, Boehringer Ingelheim GmbH:n (BI), 145 tytäryhtiöstä. Boehringer Ingelheimin Suomen tytäryhtiö perustettiin kesäkuussa vuonna 2000. Tuotevalikoimaamme kuuluu alkuperäisiä reseptilääkkeitä ja tunnettuja itsehoitolääkkeitä.