Bonava rakennuttaa Asolaan varttuneemmalle väestölle suunnattuja uusia asuntoja

Bonava rakennuttaa Vantaan Asolaan 42 uutta, 1-3 huoneen Bonava-kotia varttuneemmalle väestölle. Seitsemänkerroksisen Asunto Oy Vantaan Artemiksen asunnot on suunniteltu helppoa, huoletonta ja turvallista asumista ajatellen. Artemiksen asunnot ovat myynnissä ja kohteen rakentaminen on alkanut. Kohteen on määrä valmistua joulukuussa 2017.

”Uudet asunnot rakennetaan palvelujen lähelle siten, että liikkuminen on mahdollisimman jouhevaa. Artemiksen asunnot ovat hyvä vaihtoehto esimerkiksi silloin, kun nykyinen koti tuntuu liian suurelta tai jostain syystä työläältä. Alueen ympäristö on viihtyisän vehreää ja kävelymatkan päässä on esimerkiksi Palvelukeskus Foibekartano, joka tarjoaa erilaisia hyvinvointipalveluja, kuten koti- ja ateriapalveluja, kuntoutus- ja liikuntapalveluja”, kertoo Jyri Raunio, yksikön johtaja, Bonava Suomi Oy.

Vantaan Asolasta on hyvät liikenneyhteydet joka suuntaan ja naapurissa sijaitsevan Rekolan asemalle on matkaa vain noin 600 metriä. K-junalla pääsee Tikkurilaan 15 minuutissa ja Helsinkiin puolessa tunnissa. Vuokratontille asettuva Vantaan Artemis tarjoaa asukkailleen joustavasti lunastettavan tontin, mikä mahdollistaa pääsyn omaan uuteen asuntoon pienemmällä pääomalla. Huoneistokohtaisen tonttiosuuden voi lunastaa joko valmistumisen yhteydessä tai myöhemmin olemassa olevan aikataulun mukaisesti.

Lisätietoja: Jyri Raunio, yksikön johtaja, muu pääkaupunkiseutu, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 507 5548 tai viestinta@bonava.fi

Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, Bonava Suomi Oy, puhelin 040 555 5868, viestinta@bonava.fi

Bonava on yksi Pohjois-Euroopan johtavista asuntorakennuttajista. Olemme luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Olemme syntyneet NCC:stä ja kasvamme oman tiemme kulkijaksi. Nykyään olemme itsenäinen yritys ja toimimme Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Saksassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 1 400 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme on vuosittain noin 1.4 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa. www.bonava.fi, www.bonava.com