Bonava toteuttaa 56 asuntoa TA-Yhtymä Oy:lle Ouluun

Bonava toteuttaa TA-Yhtymä Oy:lle 56 vuokra-asuntoa Karjasillan kaupunginosaan, Ouluun. Työt kohteessa ovat käynnistyneet ja asuntojen on määrä valmistua kesällä 2019.

”TA-Yhtymä Oy:lle rakennettava uudiskerrostalo nousee arvostetun Karjasillan kupeeseen asettuvan Ahjo-Kalevan kotikortteliin, joka valmistuessaan muodostaa kymmenen kerrostalon kokonaisuuden alueelle”, sanoo Jukka-Pekka Flygare, aluejohtaja, Bonava Suomi Oy.

Ahjo-Kalevan kotikorttelista on Joutsensillan kautta kaupungin keskustaan noin kahden kilometrin matka. Naapurustosta löytyy puistoja, Lintulan, Raksilan ja Heinäpään urheilukeskukset uimahalleineen ja ulkokenttineen.

Lisätietoja:
Jukka-Pekka Flygare, aluejohtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2757

Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2778 tai viestinta@bonava.fi

Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme syntyneet NCC:stä ja luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Nykyään Bonava toimii Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 1 600 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2016 oli noin 1,4 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.