• Bonava Suomi/

Bonavalta 43 uutta Bonava-kotia Vantaalle – yhteiskäyttöautot ja oma pihasauna lisäävät yhteisöllisyyttä

Bonava rakennuttaa Vantaan Tikkurilaan 43 uutta Bonava-kotia viiteen kerrokseen. Erikoisuutena kohteessa ovat oma pihasauna ja City Car Clubin yhteiskäyttöautot. Rakentaminen käynnistyy Jokiniemessä ja asukkaat pääsevät muuttamaan kotikorttelin viimeiseen kerrostaloon vuodenvaihteessa 2019-2020.

Vantaan Vaniljan kruunaa asukkaiden yhteinen korttelipiha turvallisine oleskelu- ja leikkipaikkoineen sekä pihasaunoineen. Asukkaat saavat myös yhteiskäyttöautot käyttöönsä ilman huolta vakuutusmaksuista, huoltokustannuksista tai edes tankkaamisesta. Asukkaat maksavat vain auton käytöstä”, sanoo Jyri Raunio, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy.

Uudet kodit rakennetaan omalle tontille jo aiemmin valmistuneiden sisarusten, Vantaan Kanelin, Inkiväärin ja Kardemumman naapuriin. Liikenneyhteydet Tikkurilasta ovat erinomaiset. Vaniljan kodeista on vain 500 metrin matka Dixiin, jossa pysähtyvät niin lähijunat kuin kaukojunat. Kehäradan I-juna vie Tikkurilasta lentokentälle alle 10 minuutissa.

Lue lisää Bonavan muusta asuntotarjonnasta ja Bonavasta.

Lisätietoja: Jyri Raunio, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2548 ja Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2778 tai viestinta@bonava.fi

”Vantaan Vaniljan kruunaa asukkaiden yhteinen korttelipiha turvallisine oleskelu- ja leikkipaikkoineen sekä pihasaunoineen. Asukkaat saavat myös yhteiskäyttöautot käyttöönsä ilman huolta vakuutus-maksuista, huoltokustannuksista tai edes tankkaamisesta. Asukkaat maksavat vain auton käytöstä
Jyri Raunio, yksikönjohtaja, Bonava