Bonavalta Espoon Vermonniityn kotikortteliin 67 uutta asuntoa

Espooseen nousee lähivuosien aikana uusi Bonavan Vermonniityn kotikortteli erinomaisten palveluiden ja kulkuyhteyksien äärelle. Nyt alueella aloitetaan Asunto Oy Espoon Lähteen uudiskohteen rakentaminen, johon tulee 67 uutta Bonava-kotia. Lähteen asunnot ovat myynnissä ja kohteen rakentaminen on alkanut. Asunnot valmistuvat syksyllä 2019.

”Lähteen uudet kodit rakennetaan viihtyisälle ja kehittyvälle asuinalueelle. Espoon Leppävaaraan nousee lähivuosina upea Vermonniityn kotikortteli, joka asettuu mukavasti lähelle kaikkea. Monikonpuro tuo asuinalueelle myös oman viehättävän ilmeensä. Kortteliin on jo suunnitteilla ainutlaatuinen, liikkumiseen innostava kuntoilun ja hyvinvoinnin kokonaisuus, jollaista ei ole muualla tarjolla”, kertoo Jyri Raunio, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy.

Vermonniityn uuden kotikorttelin läheltä löytyvät valmiina kaikki mukavan elämän eväät palveluineen. Naapurustossa on useita erikoisliikkeitä, ravintoloita sekä tori että päivittäistavarakauppa, ja kauppakeskus Sellossa elokuvateatteri. Lähteen taloyhtiön asukkaiden käyttöön tulee kätevä Postin SmartPost- pakettilokerikkopalvelu, johon asukkaat voivat vastaanottaa heille saapuvia paketteja.

Lue lisää Vermonniityn kotikorttelista ja Espoon Lähteestä

Lisää Bonavasta ja asuntotarjonnastamme

Lisätietoja: Jyri Raunio, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2267 ja Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, 010 400 2778 tai viestinta@bonava.fi

Jyri Raunio, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy