• Bonava Suomi/

Bonavalta valokatteisella sisäpihalla ja puutarhalla varustettu uusi kotikortteli Oulun Toppilansaareen

Bonava rakennuttaa Oulun Toppilansaaren merelliselle asuinalueelle 41 uutta asuntoa 4-5 kerroksiseen kerrostaloon. Asunto Oy Oulun Sataman Kajo 1:n erikoisuutena on lämmin, valokatteinen sisäpiha, jossa on teemapuutarha ja oleskelutilat vesinäkymineen. Sataman Kajon rakentamistyöt ovat alkaneet ja ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan uusiin asuntoihin loppuvuodesta 2019.

Sataman Kajo muodostuu kolmesta identtisestä kerrostalosta, joista ensimmäisenä aloitamme Asunto Oy Oulun Sataman Kajo 1:n. Tämä on kaikin puolin poikkeuksellinen kohde, sillä kaikkiin taloihin tulee lämmin valokatteinen sisäpiha ja asunnoista on upeat vesinäkymät. Uimaankin pääsee melkein suoraan kotiovelta, sillä tontti rajautuu rantabulevardiin. Sinne tulee asukkaiden yhteiskäyttöön myös upea rantasauna pukeutumistiloineen. Täällä näyttävä arkkitehtuuri kohtaa käytännölliset asumisen ratkaisut”, sanoo Marjukka Kuittinen-Jussila, aluejohtaja, Bonava Suomi Oy.

Sataman Kajo asettuu kätevästi Länsi-Toppilaan vievän Möljänsillan kupeeseen. Kulkuyhteydet ovat parhaat mahdolliset arjen kannalta, sillä moottoritielle hurauttaa muutamassa minuutissa ja keskustaan pääsee useampaa reittiä. Kotoa on mukava pyörähtää lähiluontoon reippailemaan tai viettämään rentoa rantapäivää Nallikarin kilometrin pituiselle hiekkarannalle. Läheltä löytyy myös monipuoliset harrastusmahdollisuudet tenniksestä suppailuun ja hiihdosta ratsastukseen.

Tutustu uuteen Sataman Kajoon tarkemmin esittelyvideon kautta

Lisätietoja: Jouni Rautiola, projektijohtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 050 407 3331 ja Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2778 tai viestinta@bonava.fi

Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Bonava toimii Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 2000 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli noin 1,5 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Marjukka Kuittinen-Jussila, aluejohtaja