Bonavan Kalevan Tiilikylän uudisasunnoilla erityisen suuri kysyntä

Bonava rakennuttaa Tampereen Kalevan Tiilikylään viidennen ja viimeisen uudiskohteensa. As Oy Tampereen Kalvanrinteen Muurarinkisälliin tulee 32 uutta Bonava-kotia. Työt kohteessa ovat jo käynnistyneet ja Muurarinkisällin valmistumisen myötä vuonna 2018 Tiilikylän alue tarjoaa entistä monipuolisempia asuntoratkaisuja.

”Kalevan Tiilikylään toteuttamamme hankkeet ovat olleet todella suosittuja. Tällä hetkellä rakenteilla olevan Tiilenvalajan kodeista on myyty jo yli 80 % vaikka se valmistuu vasta marraskuussa. Muurarinkisällin kodeistakin varattiin jo ennakkomarkkinointivaiheessa pitkälti yli puolet. Suosio yllätti, kun ottaa huomioon, kuinka paljon alueelle on lyhyen ajan sisällä rakennettu uusia asuntoja”, sanoo Hanna Marttila, yksikön johtaja, Bonava Suomi Oy.

Tiilikylä sijoittuu Kalevan suosittuun kaupunginosaan. Alueelle asettuivat aikoinaan rakennusmateriaalia tuottavat tiiliruukit. Kalevan Tiilikylä on rauhallisen kutsuva ja modernilla tavalla alueen henkeen istuva. Nyt käynnistynyt Muurarinkisälli on viisikerroksinen kerrostalo, joka sijoittuu Tiilikylänpuiston laidalle.

"Suosiota varmasti selittää alueen sijainti. Tampereen keskustan palveluihin ja kulttuuririentoihin on vain noin kolme kilometriä ja toisaalta vieressä on kaupallisten palveluiden keskittymä. Tuleva raitiovaunu tuo kulkuyhteyksiin ihan uuden ulottuvuuden, ja lähin ratikkapysäkki sijoittuukin noin parinsadan metrin päähän Muurarinkisällistä” jatkaa Marttila.

Lue lisää Muurarinkisällistä: https://www.bonava.fi/asunnot/tampere/kaleva/tiilikylan-kotikortteli/muurarinkisalli

Lisätietoja: Hanna Marttila, yksikön johtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2216 tai viestinta@bonava.fi

Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, Bonava Suomi Oy, puhelin 040 555 5868, viestinta@bonava.fi

Bonava on Pohjois-Euroopan johtava asuntorakennuttaja. Olemme syntyneet NCC:stä ja luoneet koteja ja naapurustoja jo 1930-luvulta lähtien. Nykyään Bonava toimii Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa 1 600 ammattilaisen voimin. Liikevaihtomme on noin 1,4 miljardia euroa. Bonava on listattu Nasdaq Tukholmassa.