• Bonava Suomi/

Bonavan Linnainmaan Sinfonia viimeistelee Kapellimestarinpihan kotikorttelin - 500 asukkaan uusi alue valmistuu Tampereelle

Bonavan Kapellimestarinpihan kotikortteli Tampereen Linnainmaalla valmistuu kokonaisuudessaan, kun viimeinen uudiskohde, kahdeksankerroksinen Asunto Oy Tampereen Linnainmaan Sinfonia tuo uuden kaupunginosan sydämeen 76 uutta Bonava-kotia. Työt kohteessa ovat käynnistyneet ja asuntojen on määrä valmistua loppuvuodesta 2019.

Bonavan Kapellimestarinpiha on yhdeksän kerrostalon kotikortteli ja olemme kehittäneet vanhan pienteollisuusalueen tilalle viihtyisää asumista nyt jo lähes 500 uudelle asukkaalle. Sinfonia viimeistelee Kapellimestarinpihan kotikorttelin, sillä se on viimeinen Bonavan uudiskohde alueella ja samalla korttelin korkein talo, josta avautuvat avarat näkymät suurimmasta  osasta asuntoja. Korttelin kehittymisen myötä on syntynyt myös kaikille kaupunkilaisille nautittavaksi uutta puistoaluetta, kaupunkikuvaa ja lisää elinvoimaa Koilliskeskuksen aluekeskukseen”, sanoo Hanna Marttila, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy.

Kapellimestarinpihan yhteiseksi teemaksi on valittu hyvinvointi. Hyvinvointiteemaa tukee korttelin yhteinen sisäpiha, joka on suunniteltu ja toteutettu laadukkaasti, aktiiviseen tekemiseen ja osallistumiseen kannustavaksi, asukkaiden yhteiseksi oleskelualueeksi. Sisäpihalta löytyy leikkivälineitä eri-ikäisille lapsille, grillikatos sekä, peli- ja petanquekenttä.

Lue lisää Kapellimestarinpihan kotikorttelista ja Linnainmaan Sinfoniasta

Lisätietoja: Hanna Marttila, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2216, ja Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, Bonava Suomi Oy, 010 400 2778 tai viestinta@bonava.fi

”Bonavan Kapellimestarinpiha on yhdeksän kerrostalon kotikortteli ja olemme kehittäneet vanhan pienteollisuusalueen tilalle viihtyisää asumista nyt jo lähes 500 uudelle asukkaalle. Sinfonia viimeistelee Kapellimestarinpihan kotikorttelin, sillä se on viimeinen Bonavan uudiskohde alueella ja samalla korttelin korkein talo, josta avautuvat avarat näkymät suurimmasta osasta asuntoja. Korttelin kehittymisen myötä on syntynyt myös kaikille kaupunkilaisille nautittavaksi uutta puistoaluetta, kaupunkikuvaa ja lisää elinvoimaa Koilliskeskuksen aluekeskukseen
Hanna Marttila, yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy