Esa Pirttinen siirtyi ComIQ:n palvelukseen

​Pitkän linjan IT-ammattilainen Esa Pirttinen on nimitetty ohjelmistotestausyritys ComIQ Oy:n myyntipäälliköksi elokuusta 2010 alkaen. Hän siirtyi ComIQ:iin Sogeti Oy:n vanhemman konsultin tehtävistä.

Esa Pirttinen on työskennellyt tietotekniikka-alalla 19 vuotta useissa eri tehtävissä kuten huoltoteknikkona, kouluttajana, teknisenä asiantuntijana, palvelupäällikkönä, järjestelmäpäällikkönä sekä program test managerina.

Hänen vastuualueenaan ComIQ:ssa ovat uudet asiakkaat ja tätä kautta yrityksen liiketoiminnan kasvattaminen.
- Ohjelmistotestaus liittyy yleensä yritysten ydinprosesseihin. Olen nähnyt urani aikana useita ikäviä esimerkkejä siitä, kuinka testauksen laiminlyönti on aiheuttanut vakavia taloudellisia ja maineenhallintaan liittyviä haittoja. Onneksi testauksen ja ammattitaitoisten testaajien merkitys on vihdoin ymmärretty, sillä heidän avullaan turvataan liiketoiminnan tulevaisuus. Tätä työtä tekee myös ComIQ:n tiimi, Esa Pirttinen summaa.

More Business Services Oy
Media Services
Puh. 040 511 4460,
Email: support@morebiz24.com

ComIQ Oy
ComIQ Oy on suomalainen, kasvava ohjelmistotestauspalveluja ja -koulutusta tarjoava yritys. Se tarjoaa ammattitaitoista ohjelmistotestausta teknologiasta ja toimialasta riippumatta. ComIQ on valittu vuoden 2010 Suomen Vahvimpien yritysten joukkoon, johon kuuluu noin 10 prosenttia suomalaisista yrityksistä.
www.comiq.fi

Avainsanat: