PlanMill Oy:stä FC Lahden uusi yhteistyökumppani

FC Lahti Oy ja kotimainen ohjelmistoratkaisuja tuottava PlanMill Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka kesto on 2 vuotta.

Veikkausliiga on vaikuttava media, joka tarjoaa PlanMillille yhden Suomen kehittyneimmistä, laajimmista sekä suurimmista hyötyä tuottavista urheilumarkkinointikokonaisuuksista. FC Lahti toimii PlanMillin markkinoinnin aktiivisena osana ja kaikki toimenpiteet tehdään yhteisten tavoitteiden ja arvojen mukaisesti. Yhteistyön lähtökohtana on mitattavuus, tavoitteellisuus sekä partnereille tuotettava hyöty.

- Näemme FC Lahden toiminnan periaatteissa samanlaista tinkimättömyyttä ja tavoitteellisuutta, johon itsekin pyrimme, tiivistää PlanMillin toimitusjohtaja Thomas Hood alkavan yhteistyön perustaa.

Veikkausliiga ja FC Lahti tavoittavat yli miljoona jalkapalloa harrastavaa ja seuraavaa suomalaista, paikan päällä stadioneilla yli puoli miljoonaa ihmistä, verkossa noin satatuhatta eri kävijää viikossa, television kautta 300 miljoonaa kontaktia kaudessa ja printtimediassa yli miljardi kontaktia.

– Jalkapallo on miljoonan ihmisen verkosto, suurin kokoava yhteisö tässä valtakunnassa ja sitä kautta luonteva yhteistyökumppani myös PlanMillille, sanoo Thomas Hood ja näkee FC Lahden koko toiminnassa kantavuutta pitkälle tulevaisuuteen.

- Veikkausliigan ja FC Lahden trendi on ollut poikkeava muista lajeista, sillä yleisömäärä sekä tv- että printtinäkyvyysmittarit ovat olleet viimeisten vuosien ajan vahvassa nousussa, toteaa Hood tyytyväisenä.

Toimitusjohtaja Thomas Hood, PlanMill Ltd
Puh. 040-558 5138 tai thomas.hood@planmill.com