Etelään hiihtolomalla aikoville tarjolla vähän kesäjalkineita

Hiihtolomalla aurinkoon aikovien on talvella vaikeaa löytää sandaaleja, kesäkenkiä ja varvastossuja tavallisista liikkeistä. Kenkäkauppojen, tavaratalojen ja urheiluliikkeiden tarjonta painottuu vielä lähinnä talvi- ja kevätjalkineisiin. Suuret valikoimat kesäkenkiä, sandaaleja ja varvastossuja voi kuitenkin löytää nettikenkäkaupoista. Tilaus on syytä tehdä hyvissä ajoin ennen lomaa.

Suomen suurimman nettikenkäkaupan Brandos.fi :n (www.brandos.fi) valikoima on markkinoiden laajin ja tarjolla on kenkiä kaikkiin käyttötarkoituksiin vuodenajasta riippumatta. “Kun katsotaan pelkästään aurinkolomalle sopivia kenkiä, niin varastossamme on tällä hetkellä esimerkiksi 60 eri mallia varvastossuja sekä miehille että naisille, noin 330 eri mallia matalia ja korkeakorkoisia sandaaleja sekä 90 mallia lasten kesäkenkiä. Vaikka toimitus onnistuukin muutamassa päivässä, kuluttajan on kuitenkin hyvä muistaa, että tilaus kannattaa tehdä hyvissä ajoin. Näin ehtii vielä vaihtaa kengät toiseen kokoon tai merkkiin mikäli valinta ei ole mieluinen”, kertoo Brandoksen toimitusjohtaja Karl-Johan Pantzar. Kenkien ostaminen netistä on viime vuosina yleistynyt huomattavasti. Brandos tarjoaa ostajalle toimituksen ja mahdollisen palautuksen kuluitta, kun ostos maksetaan tilattaessa. Ostajalla on oikeus perua kauppa 30 päivän sisällä ja saada rahansa takaisin. Tuotteen voi myös vaihtaa toiseen kokoon tai uuteen malliin ilman erillisveloitusta. Brandoksen rantakenkävalikoimasta löytyvät mm. Havaianas, Adidas, Nike, Reebok, Reef, Tommy Hilfiger, Bruuns Bazar, Merrel, Quiksilver, Keen, Columbia ja Teva.

Avainsanat: