Lehdistötiedote 5. Huhtikuuta 2011 Kenkien nettikauppa laajenee ja kasvaa

Brandoksen nettikauppa laajenee ja kasvaa. Alkujaan 2006 Ruotsissa perustettu yritys on nyt avannut ovensa myös Britanniassa. Suomalaiset ovat ottaneet nettikaupan vastaan erittäin hyvin ja kasvu on ollut kuluneen vuoden aikana prosentuaalisesti huikeinta juuri Suomessa.

Brandoksen Suomen maajohtaja Gina Theman kertoo, ”Yritys on nyt avannut virallisesti ’ovensa’ myös Britanniassa saavuttaen heti merkittävän aseman paikallisilla markkinoilla”.

Alkujaan 2006 Ruotsissa perustetun Brandoksen kahdeksannen maa-alueen, Britannian, nettikaupan myynti oli Capgeminin tutkimusten mukaan tammikuussa 2011, 21 % suurempi kuin edellisvuoden tammikuussa.

Theman jatkaa, “Brandos on lyhyen ajan sisällä avannut kenkien verkkokaupan Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa, Saksassa, Hollannissa, Belgiassa ja nyt siis myös Isossa-Britanniassa. Laajentuminen ja kasvu on ollut hurjaa, mutta hallittua. Olen erityisen iloinen siitä miten suomalaiset ovat ottaneet jalkineiden nettikaupan vastaan: kasvu on ollut kuluneen vuoden aikana prosentuaalisesti huikeinta juuri Suomessa”.

Brandoksen verkkokauppa Isossa-Britanniassa: www.brandosa.co.uk

* Lähde: IMRG, the voice of global e-retailing

- LOPPU-

Toimittajille

Brandoksella on kattava kuvavalikoima (suuria resoluutiokuvia) kaikista tämän hetkisistä sekä tulevista malleistamme.  Otathan meihin yhteyttä, jos olet kiinnostunut kuvista.

Yhteyshenkilö/lisätietoja:
Gina Theman
Country Manager Finland
Sähköposti: gina.theman@brandos.com
Puh: +358 9 31 582 412
URL: www.brandos.fi

Yrityksestä
BRANDOS aloitti vuonna 2006 Ruotsissa ja on sittemmin laajentunut kahdeksaan maahan sekä kasvanut Pohjoismaiden suurimmaksi nettikenkäkaupaksi. Brandoksen valikoima on yksi Euroopan ylivoimaisesti suurimmista online-kenkävalikoimista: varastossa on tällä hetkellä yli 300:lta kenkämerkiltä noin 13.000 kenkämallia.  Valikoima on markkinoiden laajin. Tarjolla on kenkiä naisille, miehille ja lapsille sekä kaikkiin makuihin että käyttötarkoituksiin vuodenajasta riippumatta. Brandos tarjoaa asiakkaalle jalkineiden toimituksen ilmaiseksi. Kengät voi palauttaa veloituksetta 30 päivän sisällä.  Näin asiakkaalla on mahdollisuus sovittaa kenkiä kotona ilman lisäkustannuksia.

Avainsanat: