Bravida mukana Adara Pakkaus Oy:n LVIS-urakassa

Bravida Finland Oy ja LeaseGreen Suomi Oy ovat solmineet sopimuksen Adara Pakkaus Oy:n LVIS-urakasta.

Valkeakoskella sijaitseva Adara Pakkaus Oy lisää aaltopahvitehtaansa energiatehokkuutta uusimalla tehtaan LVISA-järjestelmiä. Pääurakoitsijana urakassa toimii LeaseGreen Suomi Oy. Bravida Finland Oy vastaa uuden IV-konehuoneen rakentamisesta ja siihen liittyvästä LVIS-tekniikasta. Myös muita parannuksia tullaan tekemään eri puolilla tehdasta IV-koneisiin ja niiden toimintaan liittyen.

Rakennustyöt, kuten IV-konehuoneen suunnittelu ja asennustyöt sisältyvät Bravidan urakkaan. Urakkaan sisältyy myös automaation uusimiseen liittyvät sähköasennukset, jotka toteutetaan Bravidan Akaan toimipisteen toimesta.

– Hankkeen toteuttaminen toiminnassa olevassa tehdasympäristössä on haastavaa ja vaatii erityisen paljon ennakkosuunnittelua ja erityishuomiota. Olosuhteet ja urakan erityispiirteet on huomioitu erittäin tarkasti projektin suunnittelussa ja toteutuksessa, kertoo Jan Pelttari, yksikönjohtaja, Bravida Finland Oy.

– LeaseGreen suunnittelee energiatehokkuushankkeet omien asiantuntijoiden voimin ja vastaa projektin jälkeen energiatehokkuuden toteutumisesta seuraamalla järjestelmien toimintaa ja optimoimalla säätöparametreja. Järjestelmäasennuksissa LeaseGreen käyttää projekteissaan luotettavia ja laadukkaita kumppaneita, jotka pystyvät itsenäisesti hoitamaan sopivia osakokonaisuuksia hankkeissa, joissa on useampia osapuolia toteuttamassa eri osa-alueita kuten IV, S, RAU ja valaistuksen modernisointi. Luotamme, että Bravida pystyy täyttämään nämä vaatimukset ja toivomme, että voimme jatkaa yhteistyötä myös muissa sopivissa projekteissa kertoo Esa Salovaara, projektipäällikkö, LeaseGreen Suomi Oy.

Lisätietoja antaa:

Jan Pelttari, yksikönjohtaja, Bravida Finland Oy. Puh: +358 50 468 4543

Bravida on Pohjoismaiden johtava taloteknisten ratkaisujen kokonaistoimittaja, joka työllistää yli 10 000 ammattilaista. Bravida toimii yli 150 paikkakunnalla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Bravida Finland työllistää noin 600 ammattilaista ja tarjoaa erikoispalveluita sekä kokonaisratkaisuja sähkö-, lämpö-, vesi-, viemäröinti, ilmanvaihto-, jäähdytys-, sprinkleri-, rakennus-, automaatio- ja turvallisuustekniikoissa ja ne kattavat talotekniikan koko elinkaaren suunnittelusta asennukseen, huoltoon ja ylläpitoon. www.bravida.fi