Bravida mukana rakentamassa opiskelijoille asuntoja

Bravida on vahvasti mukana opiskelija-asuntotuotannossa Jyväskylässä.

Bravida toteutti koko talotekniikan keväällä 2018 valmistuneeseen Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan (JYY) A-taloon. Lisäksi Bravida toteutti ravintola Rentukan peruskorjauksen. Keväällä valmistuneeseen A-taloon saatiin 144 hyvätasoista opiskelija-asuntoa.

Yhteistyö JYY:n kanssa jatkuu. B-talon remontti on alkanut, ja sen jälkeen peruskorjauksia jatketaan vuosi kerrallaan Kortepohjan C-, D- ja E-taloihin.

B-taloon rakennetaan 142 asuntoa. Pääurakoitsijana toimii YIT ja vastuu talotekniikan toteutuksesta on Bravidalla. Ympäristönäkökulmasta tärkeimmät uudistukset saadaan talon kiinteistötekniikan uusimisesta. LVI-tekniikka uusitaan täysin ja talossa otetaan käyttöön lämmöntalteenottojärjestelmät. Rakennuksen energiatehokkuus paraneekin vähintään 25 prosentilla suhteessa aikaisempaan.

Lisätietoja antaa:
Leo Tolvanen, aluejohtaja, Bravida Finland Oy. Puh: +358 400 641 177

Bravida on Pohjoismaiden johtava taloteknisten ratkaisujen kokonaistoimittaja, joka työllistää yli 10 000 ammattilaista. Bravida toimii yli 150 paikkakunnalla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Bravida Finland työllistää noin 600 ammattilaista ja tarjoaa erikoispalveluita sekä kokonaisratkaisuja sähkö-, lämpö-, vesi-, viemäröinti, ilmanvaihto-, jäähdytys-, sprinkleri-, rakennus-, automaatio- ja turvallisuustekniikoissa ja ne kattavat talotekniikan koko elinkaaren suunnittelusta asennukseen, huoltoon ja ylläpitoon. www.bravida.fi