Bravida mukana uuden Autokeskus Konalan rakennushankkeessa

Bravida ja SRV ovat tehneet sopimuksen LVI-järjestelmien asentamisesta uuteen Autokeskukseen Konalassa.

Helsingin Konalaan rakennetaan uusi autotalo, jossa on tilat automyymälälle, korjaamolle sekä toimistolle. SRV toimii kohteen pääurakoitsijana ja rakennuttaja on Aro-Yhtymä Oy. Talotekniikkaan erikoistunut Bravida toteuttaa autotalon lämmitys-, vesi-, viemäröinti- ja ilmanvaihtojärjestelmät.

– Hankkeen onnistumisen kannalta eri työvaiheiden oikea-aikainen yhteensovittaminen ja järjestelmällisyys korostuvat. Bravida valikoitui mukaan hankkeeseen hyvien referenssien ansiosta, sanoo Juha Rissanen, työmaapäällikkö, SRV Rakennus Oy.

– Olemme tyytyväisiä, että SRV hyödyntää osaamistamme hankkeessa. Yhdenmukaiset ja hyvin hiotut toimintatapamme takaavat projektin toimittamisen sen aikatauluun ja laatuun liittyvien tavoitteiden mukaisesti, sanoo Timo Savimäki, aluejohtaja, Bravida Finland Oy.

Rakennushanke toteutetaan kahdessa vaiheessa. Rakennustyöt ovat käynnistyneet, ja autotalon on määrä valmistua huhtikuussa 2019. Hankkeen koko on 17 373 bruttoneliömetriä.

Lisätietoja antaa:
Timo Savimäki, aluejohtaja, Bravida Finland Oy. Puh: +358 40 561 1856

Bravida on Pohjoismaiden johtava taloteknisten ratkaisujen kokonaistoimittaja, joka työllistää noin 10 000 ammattilaista. Bravida toimii yli 150 paikkakunnalla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Bravida Finland työllistää noin 500 ammattilaista ja tarjoaa erikoispalveluita sekä kokonaisratkaisuja sähkö-, lämpö-, vesi-, viemäröinti, ilmanvaihto-, jäähdytys-, sprinkleri-, rakennus-, automaatio- ja turvallisuustekniikoissa ja ne kattavat talotekniikan koko elinkaaren suunnittelusta asennukseen, huoltoon ja ylläpitoon. www.bravida.fi