BRIOX OY KASVAA - 500 UUTTA ASIAKASTA

Report this content

Briox Oy on allekirjoittanut Webbhusetin kanssa sopimuksen, jonka mukaan 500 asiakasta tullaan siirtämään Brioxin kirjanpito-ohjelmaan huhtikuusta lähtien.

Webbhuset Finland Oy Ab:lla on asiakkainaan suuri määrä yhdistyksiä, joille se tarjoaa tukea hallintoon, markkinointiin ja kirjanpitoon liittyen. Webbhuset panostaa nyt toimintansa kasvattamiseen ja yhteistyö Brioxin kanssa on osa tätä kehitystä.

Yhteistyö tapahtuu kahdessa osassa. Ensin 500 yhdistys asiakasta siirretään nykyisestä palvelusta Briox-ohjelmaan. Siirron arvioidaan tapahtuvan huhtikuun aikana.

Webbhuset tulee myös kevään aikana tuomaan markkinoille uuden sähköisen portaali palvelun, Kontoret. Kontoret on digitaalinen sovellusalusta, jonka on tarkoitus helpottaa yhdistyshallintoa. Portaali on kytketty kaikkiin Brioxin palveluihin.

Webbhusetin toimitusjohtaja Ant Simons kertoo, että kaupasta on neuvoteltu Brioxin kanssa jo pitkään. "Webbhusetin toiminta kasvaa voimakkaasti ja haluamme panostaa tulevaisuuteen. Oli siis luonnollista vahvistaa tarjontaa yhdessä Brioxin kanssa."

Yhteistyö Webbhusetin kanssa on selkeä esimerkki siitä, kuinka Briox kasvattaa liiketoimintaansa suomalaisilla markkinoilla tavoitteena on yhteistyö suurien yhteistyökumppaneiden kanssa, joilla on jo laaja verkosto käyttäjiä. Webbhuset on hyvin vakiintunut yritys, joka on uskottava ja joka auttaa monia yhdistysten hallinnoimisessa. Yhteistyöstä tulee tärkeä molempien yritysten kasvulle, sanoo Teemu Kaski, Brioxin Maajohtaja.

Lisätiedusteluja varten voitte ottaa yhteyttä:

Teemu Kaski, Briox         Ant Simons, tj Webbhuset
+358 505738385            +358 50 3300819
teemu.kaski@briox.fi      ant@webbhuset.fi

Briox Oy lyhyesti:

Briox Oy kehittää ja myy sähköisiä taloushallinnon järjestelmiä pienille ja keskisuurille yrityksille sekä tilitoimistoille Suomessa, Saksassa ja Englannissa. Ohjelmatarjonta käsittää mm. sähköisen kirjanpidon, laskutuksen, ostotilaukset, CRM ja tuntikirjanpidon. Briox on täysin verkkopohjainen ja käyttävissä miltä tahansa internetiin kytketyltä laitteelta.

Avainsanat: