Byggmax avaa myymälän Kangasalalle kesällä 2013

Kesällä 2013 Byggmax avaa 10. myymälänsä Suomessa. Myymälä avataan Kangasalalla osoitteessa Vällintie 4 ja se työllistää 4-5 henkilöä vakituisesti sekä sesonkityöntekijöitä. Viime vuonna Byggmax avasi myymälän Ouluun. Tavoitteena on perustaa 20–25 myymälän valtakunnallinen verkosto.

Pohjoismainen rakennustarvikeketju Byggmax avaa kesällä 2013 jälleen uuden myymälän Suomessa. Myymälä sijaitsee Kangasalalla osoitteessa Vällintie 4.

Myymälä tulee sijaitsemaan Tampere-Lahti kehätien läheisyydessä, hypermarketti Prisman naapurissa. Tontti, jolle Byggmaxin myymälä rakennetaan, on lähes hehtaarin kokoinen, mikä mahdollistaa noin 2000 m2 myymälän sekä ison drive-in noutopihan.

Byggmaxilla on jo entuudestaan myymälät Jyväskylässä, Lahdessa, Oulussa, Porissa, Porvoossa, Raisiossa, Turussa, Vaasassa ja Vantaalla.

Lisätietoja:
Magnus Agervald, toimitusjohtaja, Byggmax-konserni, puh. +46 76 119 0020, sähköposti: magnus.agervald@byggmax.se
Kaj Norrman, kehitysvastaava, Byggmax Suomi, puh. +358 400 975 158, sähköposti: kaj.norrman@byggmax.fi

Byggmax lyhyesti
Byggmax perustettiin vuonna 1993 ja nykyään Ruotsista löytyy 63 myymälää Ystadista Luleåon. Lisäksi Byggmaxilla on myös 22 myymälää Norjassa ja 9 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2012 oli noin 3,1 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on olla paras ja edullisin vaihtoehto laadukkaita rakennustarvikkeita ostavilla kuluttajille. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive-in – piha mahdollistaa asiakkaille painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioinnin helpoksi ja tehokkaaksi. Byggmax listautui Tukholma pörssiin kesäkuussa 2010. Lisätietoja: www.byggmax.fi

Avainsanat: